Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

MCH B.V.

Dit is de 2e keer, nu voor mijn bedrijf wat oude kantoorspullen afvoeren.
Alles weer prima en correct afgehandeld

Snelle reactie en goede afspraken

Prettig

zeer attent

Cor Dekker

Perfect georganiseerd en volledig ontzorgt

ze doen wat ze beloven

Dick de Jong

Snelle, vlotte, correcte service

heldere communicatie

Jolanda Akkerman

Geen enkel minpunt, alles loopt goed en precies volgens afspraak.

Heldere communicatie, prima afspraken die stipt worden nagekomen.

Nieuwegein

Goede afspraken gemaakt door directe communicatie met de heer Vijver.
Alles is snel en deskundig verlopen zowel de verhuizing als ontruiming.
Ook de woningbouwcorporatie was...
Goede afspraken gemaakt door directe communicatie met de heer Vijver.
Alles is snel en deskundig verlopen zowel de verhuizing als ontruiming.
Ook de woningbouwcorporatie was content

Goed en snel verlopen . Ook personeel was deskundig en vriendelijk

Utrecht/ IJsselstein

Jolanda kroon

Goede duidelijke afspraken en gelijk heldere offerte, daarna is het huis leeggeruimd zoals afgesproken.
Alles netjes verwijderd en schoon achtergelaten. Super blij ermee.

Erg fijne communicatie, helder en fijn dat zoveel mogelijk wordt hergebruikt.

Utrecht

Het huis van mijn moeder laten leegruimen door Groene Hart, alsmede opleveren zoals door de woningbouwvereniging vereist (gaten dichtmaken, schrootjes van muur afhalen, vloerbedekking eruit halende... Het huis van mijn moeder laten leegruimen door Groene Hart, alsmede opleveren zoals door de woningbouwvereniging vereist (gaten dichtmaken, schrootjes van muur afhalen, vloerbedekking eruit halende etc). Vanaf de eerste dag (voorinspectie door de woningbouwvereniging) tot en met de laatste dag (na-inspectie, sleutels inleveren, meterstanden opnemen) hebben wij alles perfect gedaan. Wij hebben geen enkele keer erbij hoeven te zijn. Geweldig dat zij dit allemaal hebben gedaan, want het scheelde ons heel veel werk. Zeer aan te raden!

Het gemak en de professionaliteit waarmee men alles deed om het huis leeg te maken, volgens de vereisten van de woningbouwvereniging op te leveren, en zelf de communicatie met de... Het gemak en de professionaliteit waarmee men alles deed om het huis leeg te maken, volgens de vereisten van de woningbouwvereniging op te leveren, en zelf de communicatie met de woningbouwvereniging ter hand nam. Tevens de klantvriendelijkheid en service als wij vragen hadden.

Ik vind dit bedrijf al perfect, dus ik zou geen verbetertips kunnen bedenken.

Den Haag

De heer Vijver was heel professioneel en deskundig. Wij wisten niet wat Groene Hart Woningontruiming voor ons allemaal kon doen en waren blij toen wij eigenlijk niets hoefden te doen en alles in de... De heer Vijver was heel professioneel en deskundig. Wij wisten niet wat Groene Hart Woningontruiming voor ons allemaal kon doen en waren blij toen wij eigenlijk niets hoefden te doen en alles in de handen konden laten van deskundigen. Een hele opluchting. Alle services werden uitvoerig en duidelijk uitgelegd.

Goede uitleg: prijs versus service keurig; alles werd heel netjes en schoon achter gelaten.

Eigenlijk geen verder commenter. Alles was pico bello

Loosduinen