Offerte
Service en garantie
Ontwerp

Familie van der Aa

Uden

Wij zijn dik tevreden hoe we behandeld zijn

J jans

Zeer te vreden netjes afgewerkt!!

Erg blij met de keuken!

Wij zijn bij verschillende keukenzaken geweest, maar Liesje was de enige die onze wensen respecteerde en ideeën aandroeg die aansluiten op onze wensen.
De monteur werkte heel precies en was...
De monteur werkte heel precies en was prettig om in huis te hebben.

Ik vond het hinderlijk dat er nooit geantwoord werd op mail. Het maakte niet uit welk mailadres wij kozen. Ik moest altijd nabellen.

Jack

Er prettig en vakkundig geholpen, het geleverde is van de beloofde kwaliteit

offerte/factureringssyteem

Schellekens

We zijn erg tevreden met de schitterende keuken van Grando Keukens & Bad in Uden.
Liesje, onze verkoopster, heeft alle tijd voor ons genomen. Ze luisterde goed en opperde goede ideeën.
De...
De koof is volgens afspraak gemonteerd. We zijn erg tevreden over de vakbekwaamheid en de vriendelijke benadering van de monteur.
De keuken werd volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Er had tijdens het aankoopproces meer aandacht mogen zijn voor de "touwtjes" die voorkomen dat de deuren van de bovenkasten tegen een muur of tegen de afzuigkap komen.
Oorspronkelijk kozen we...
Oorspronkelijk kozen we voor een keuken zonder handgrepen. De prijs daarvan was vanwege de vele, dure motortjes zowel voor ons als voor de verkoopster een verrassing.
Jammer dat we tijdens het inmeten geen vragen konden stellen.

Elders

We hebben nu een 4e keuken gekocht bij Grando Uden, steeds naar volle tevredenheid. Alles in 1 dag geplaatst en goed. Uitstekende nauwkeurige verkoper (Ivo) en goede monteurs.

Nu nog geen aftersales service gehad.

Chris van der Voort

Van advies en ontwerp tot montage en uitvoering, alles uitstekend en vlekkeloos gelopen. We hebben een heerlijke badkamer, waar we nog lang van zullen genieten. Alles keurig geregeld.

L.a.m.van de Wiel

Wij zijn keurig geadviseerd door de verkoper en hebben over de offerte wel moeten onderhandelen waardoor er toch een overeenstemming is bereikt. De levering is perfect verlopen en de kleine... Wij zijn keurig geadviseerd door de verkoper en hebben over de offerte wel moeten onderhandelen waardoor er toch een overeenstemming is bereikt. De levering is perfect verlopen en de kleine onvolkomen heden zijn naar volle tevredenheid opgelost. Mijn complimenten voor Grando van det wijst te Uden.

Ik vind het jammer dat men niet direct met de scherpste prijs komt en dat we diverse offertes hebben moeten opvragen om een scherpe en betaalbare prijs te krijgen.

Geert van der Burgt

We hebbe een zeer goede ervaring met grando uden

Martijn van Lieshout

Perfect geholpen. Zeer tevreden over het hele proces van informeren, tot levering en montage.