Offerte
Service en garantie
7.6/10
Ontwerp

J. Oskam

Sfeervolle zaak, prettige om daar rond te lopen en een voorkeuze te maken.
Werden plezierig en vakkundig geholpen, ook de service bij een mankement na 4 jaar gebruik was uitstekend.
Ook...
Sfeervolle zaak, prettige om daar rond te lopen en een voorkeuze te maken.
Ook bij de later aangeschafte toiletten hadden we weer dezelfde ervaring.
Montage geschiedde door deskundige monteurs die naderhand alles weer keurig achterlieten en verpakkingen meenamen.

Marcel van Veen

De ontvangst was vriendelijk, de verkoper Wouter Hoogendoorn nam rustig de tijd om ons verhaal aan te horen.Hij heeft ons heel veel laten zien en kwam zelf met nuttige suggesties. Het contact... De ontvangst was vriendelijk, de verkoper Wouter Hoogendoorn nam rustig de tijd om ons verhaal aan te horen.Hij heeft ons heel veel laten zien en kwam zelf met nuttige suggesties. Het contact verliep heel prettig en hoewel wij eigenlijk alleen maar eerst wilde kijken hebben wij diezelfde middag een badkamer gekocht. De aflevering liep volgens plan en alles werd geleverd. De monteur Dick v.d. Wilt heeft de montage gedaan. Een vakman, vriendelijk , werkt uiterst netjes en de afwerking is uitstekend. Wij hebben niets dan lof voor Grando en deze 2 mensen.

Laport

Goede ervaring. In het verleden ook al eens bij Grando geweest. Ook,toen goed geholpen.

J. Kerkhoven

Een prettige verkoopster die mee hielp met denken.
Ze nam de tijd voor ons.

R. Verlaan

Wij zijn heel erg netjes geholpen in de winkel. Dit heeft mede geholpen om tot een keuze te komen en bij jullie onze keuken te kopen.
De uitvoering/montage vonden wij wat minder. De eerste...
De uitvoering/montage vonden wij wat minder. De eerste keer waren er dingen fout gegaan. En het duurde redelijk lang voor dat deze opgelost werden.

Margriet van Haasteren

Wij hebben met veel plezier een badkamer bij Grando gekocht. Tijdens de aankoop werden wij zeer vakkundig geadviseerd en de deed de adviseur veel moeite om aan onze wensen tegemoet te komen. De... Wij hebben met veel plezier een badkamer bij Grando gekocht. Tijdens de aankoop werden wij zeer vakkundig geadviseerd en de deed de adviseur veel moeite om aan onze wensen tegemoet te komen. De montage werd zeer vakkundig gedaan en de monteur was bereid om met ons mee te denken om er een puike badkamer van te maken.

D.Kuijf-Vervloed

Prima ervaring

S Brouwer

Perfecte service en grote betrokkenheid van de medewerkers. Johan kwam zelf persoonlijk kijken naar het eindresultaat

Goed geholpen, goede service, alleen iets secuurder meten en bouwtekeningen hierop maken.