Offerte
Service en garantie
7.6/10
Ontwerp

van Krevelen

2 jaar geleden hebben wij keuken gekocht bij Grando in Hazerswoude-Dorp. In die 2 jaar zijn de lichtjes onder en in de kastjes aantal keren kapot gegaan. Om lichtje te repareren hebben wij eerste... 2 jaar geleden hebben wij keuken gekocht bij Grando in Hazerswoude-Dorp. In die 2 jaar zijn de lichtjes onder en in de kastjes aantal keren kapot gegaan. Om lichtje te repareren hebben wij eerste keer 4 maanden op gewacht en nu ondertussen al langer dan een half jaar. Die krengen gaan om een paar manden kapot. Nu krijgen wij te horen dat wij moeten gaan betalen om lichtje te vervangen. In die 2 jaar zitten wij merendeels zonder licht dan met licht. Slechte service van Grando! Zodra je betaald hebt ben je niet meer belangrijk. Voor mij geen Grando meer!

Dj Bolta

We zijn zeer goed geholpen en aan onze wensen voldaan bij een aankoop van een nieuwe keuken. Alles is in een keer geleverd en montage was perfect

bac

Goede ervaring .prima advies ..voor keuken en badkamer en goede kwaliteid

Logra Hoveniers

Goede en vakbekwame verkoper, keuken zelf is ook netjes geplaatst, tegelwerk, elektra en afwerking ging jammer genoeg niet echt vlot!

M.H. Peters

Goede service en advies gekregen. Gert stond open voor onze wensen en gaf duidelijk aan waar de grenzen en de mogelijkheden waren. Goed geholpen bij de keuze van blad apparatuur en accessoires.... Goede service en advies gekregen. Gert stond open voor onze wensen en gaf duidelijk aan waar de grenzen en de mogelijkheden waren. Goed geholpen bij de keuze van blad apparatuur en accessoires. Snelle levertijd. Ook een goede monteur die accuraat en netjes te werk ging en meedacht met onze wensen. Al was het even een rommel na de installatie volop genieten.

Anlya Spaanderman

Goed en deskundig geholpen

Jack Meima

Goede professionele en vriendelijke service van Johan. Niet opdringerig. Soms iets te veel zijn Eigen idee, maar absoluut niet drammerig. Luistert naar de klant en heft echt hart voor de keukens en... Goede professionele en vriendelijke service van Johan. Niet opdringerig. Soms iets te veel zijn Eigen idee, maar absoluut niet drammerig. Luistert naar de klant en heft echt hart voor de keukens en klanten!

Johan Elzenga

Zowel een keukenrenovatie als een nieuwe badkamer gekocht, beide op hetzelfde moment uitgevoerd. Mooi design, goede kwaliteit onderdelen en zeer vakbekwame monteurs. We zaten twee weken in het stof,... Zowel een keukenrenovatie als een nieuwe badkamer gekocht, beide op hetzelfde moment uitgevoerd. Mooi design, goede kwaliteit onderdelen en zeer vakbekwame monteurs. We zaten twee weken in het stof, maar dan heb je ook wat!

Afhandeling van de facturatie was chaotisch. Op de orderbevestiging staat dat je binnen een bepaalde tijd moet aanbetalen, maar in de praktijk komt de factuur daarvoor pas veel later. Daardoor... Afhandeling van de facturatie was chaotisch. Op de orderbevestiging staat dat je binnen een bepaalde tijd moet aanbetalen, maar in de praktijk komt de factuur daarvoor pas veel later. Daardoor ontstond de nodige verwarring, die ook niet erg vlot werd verholpen.

Fam. Peters

Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de aankoop. We hadden een goede indruk vanaf de eerste kennismaking met u, de receptioniste Monique en Wouter van de badkamers tot aan de vakkundige... Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de aankoop. We hadden een goede indruk vanaf de eerste kennismaking met u, de receptioniste Monique en Wouter van de badkamers tot aan de vakkundige plaatsing door Jos en Peter van het keukenblad, de kookplaat en de plaatsing van de douchewand. Het was informatie en vakwerk van en door vakmensen. En die goede indruk is alleen maar bevestigd nu alles geplaatst is.