Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Hartsink

We hebben een mooie keuken goed geinstalleerd gekregen.

Marjolein

Van ontwerp tot plaatsing, in één woord : SUPER!
Wij willen Bart van Velsen enorm bedanken voor alle adviezen en geduld.

J.van Roemburg

Wij hebben zeer goede ervaring met het kopen van onze keuken bij Grando.. Vriendelijk personeel.die met je meedenkt.

De Leeuw

Wij zijn heel erg tevreden met het advies, de kwaliteit en de service van Grando. Wij hebben Rob Cohen als een sympatieke en kundige verkoper ervaren, wat zeker heeft bijgedragen aan onze keus voor... Wij zijn heel erg tevreden met het advies, de kwaliteit en de service van Grando. Wij hebben Rob Cohen als een sympatieke en kundige verkoper ervaren, wat zeker heeft bijgedragen aan onze keus voor Grando. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Ook inmeten en installeren in 1 x goed!

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor het het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken.
Vriendelijke groet,
Grando Keukens & Bad

Ineke

Beste Rob en Bart,

Afgelopen dinsdag is bij ons de keuken geplaatst door Serge.
Het ziet er prachtig uit, helemaal zoals wij dit graag wilde.
Jullie nog hartelijke bedankt...
Beste Rob en Bart,

Afgelopen dinsdag is bij ons de keuken geplaatst door Serge.
Het ziet er prachtig uit, helemaal zoals wij dit graag wilde.
Jullie nog hartelijke bedankt voor de ideeën om de keuken helemaal “ af” te maken!
Alle telefoon gesprekken die volgden, het was prettig om altijd een luisterend oor te hebben voor alle vragen die later nog bij ons op kwamen.
Bedankt dat jullie hebben bij gedragen aan een droom die in vervulling is gegaan.
Jullie en Grando, dank je wel!!!

Ruud en Ineke

Peter Versteeg

Wij zijn zeer tevreden over hoe wij in de winkel zijn geholpen tijdens het uit zoeken van de keuken.

Vermeer

Tevreden, goede service

Prima geholpen met goed advies en we zijn zeer tevreden over de keuken.

Heel goed advies vooraf en uitstekende plaatsing van mijn nieuwe keuken

Fam Rohrbach

Onze complimenten en dank aan Rob Cohen van Grando Keukens Mijdrecht voor het kundig advies , de goede prijs en de vlekkeloze levering van onze nieuwe keuken , en natuurlijk ook aan Jos Groot , de... Onze complimenten en dank aan Rob Cohen van Grando Keukens Mijdrecht voor het kundig advies , de goede prijs en de vlekkeloze levering van onze nieuwe keuken , en natuurlijk ook aan Jos Groot , de keukenmonteur, voor het vakkundig plaatsen ervan, werkelijk vakwerk zoals het hoort !!