Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

M. Broekhoff

Wij zijn zeer enthousiast. Wij hebben eind 2017 in Mijdrecht een keuken gekocht en zijn naar tevredenheid geholpen door Bart. Hij neemt de tijd voor je en onder het genot van een kopje koffie wordt... Wij zijn zeer enthousiast. Wij hebben eind 2017 in Mijdrecht een keuken gekocht en zijn naar tevredenheid geholpen door Bart. Hij neemt de tijd voor je en onder het genot van een kopje koffie wordt alles rustig besproken. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken. Wij zijn onlangs nog in de winkel geweest en de koffie staat nog steeds klaar. Top!

Lex van Emden

Na ongeveer 3 jaar of 4 jaar aanschaf en montage van onze keuken maakte ik de oven eens heel goed schoon met agressieve ovenreiniger. Ik had toen niet in de gaten dat er ovenreiniger op de roestvrij... Na ongeveer 3 jaar of 4 jaar aanschaf en montage van onze keuken maakte ik de oven eens heel goed schoon met agressieve ovenreiniger. Ik had toen niet in de gaten dat er ovenreiniger op de roestvrij stalen greep kwam van de la onder de oven. Gevolg lelijke vlekken op de greep en niet weg te krijgen.

Bij Grando in Mijdrecht kregen we gratis een nieuw front met greep! Zo'n service krijg je echt zelden!

Na de gratis levering van een nieuw front met roestvrij stalen greep zou ik niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden.

N. Steffens

5 jaar geleden een flinke keuken besteld bij Grando keukens Mijdrecht. Toendertijd was alles prima verlopen, keurig volgens afspraak en netjes geplaatst!
Laatst (dus 5 jaar later), was een...
Laatst (dus 5 jaar later), was een greepje kapot gegaan en een glaasje gevallen van een inbouw lampje (laatste was eigen schuld).
Grando keukens heeft geregeld dat dat gewoon onder garantie vervangen is. Top service dus!

K. Kuypers

Omdat we spijt hadden van onze keus van keukenleverancier, de communicatie enorm slecht verliep en de irritaties over weer hoog opliepen, ben ik naar Grando Mijdrecht gegaan, voor het geval we er... Omdat we spijt hadden van onze keus van keukenleverancier, de communicatie enorm slecht verliep en de irritaties over weer hoog opliepen, ben ik naar Grando Mijdrecht gegaan, voor het geval we er niet uit zouden komen. Verteld wat het geval was en gevraagd om raad en een evt. 'backup plan'. Hier werd positief op gereageerd, wat meteen rust bracht.

Bart heeft ondanks het onzekere van de situatie direct alle moeite gedaan om een vergelijkbare keuken samen te stellen en daarbij te letten op onze wensen én op de prijzen, omdat ons bij afzegging ook nog een boete van 30% boven het hoofd hing bij de eerste leverancier. Hij heeft diezelfde dag nog een 3D tekening en een offerte gemaild.

Maar het allerprettigste was dat hij ons geheel belangenloos geadviseerd heeft eerst te proberen er toch met de leverancier uit te komen en na veel gedoe is dat gelukt. Dus wat ons betreft een ongelofelijk dikke pluim voor deze man! Hij heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en heeft ons belang voor het zijne laten gaan.
Ik heb hem vandaag het 'slechte nieuws' gebracht met een bos bloemen en hij vatte het zeer sportief op. Als we ooit (weer) een andere keuken willen, weet ik waar ik moet zijn. Niets dan lof!

Nee, ik vind dit dienstverlening van hoog niveau!

Bolsius

Het is eigenlijk de enige keuken leverancier die we bezocht hebben. Meteen onze stijl gevonden, en als iets goed voelt dan moet je het doen. Kundig advies, uiteindelijk goede levering (en comform... Het is eigenlijk de enige keuken leverancier die we bezocht hebben. Meteen onze stijl gevonden, en als iets goed voelt dan moet je het doen. Kundig advies, uiteindelijk goede levering (en comform afspraak). Toen er enkele items vergeten waren (kleine details), vlotte nalevering zonder extra kosten

Michelle

Een bar op maat laten maken bij Grando. Onze wensen zijn nauwkeurig besproken waarbij alle tijd voor ons is genomen. Bij levering bleek de bar door niet geheel stabiel te staan. Dit heeft Grando... Een bar op maat laten maken bij Grando. Onze wensen zijn nauwkeurig besproken waarbij alle tijd voor ons is genomen. Bij levering bleek de bar door niet geheel stabiel te staan. Dit heeft Grando perfect opgelost door mee te denken aan een passende oplossing. Uiteindelijk is er een extra tusse plaat geleverd, zonder dat wij hiervoor hebben moeten betalen. Top Grando wij zitten nu elke dag heerlijk aan onze bar!

Teusink

Wij hebben de contacten met Grando als zeer plezierig ervaren.
Voldoende tijd voor de voorlichting en gemaakte afspraken werden nagekomen.

Jeroen Bader

Door Grando mijdrecht is in ons nieuwbouw huis een heerlijke keuken geplaatst die aan al onze wensen voldoet. Er is flexibel omgegaan met onze wensen en ten opzichte van de andere prijsvechters in... Door Grando mijdrecht is in ons nieuwbouw huis een heerlijke keuken geplaatst die aan al onze wensen voldoet. Er is flexibel omgegaan met onze wensen en ten opzichte van de andere prijsvechters in de keukenbranche was de verkoper heel duidelijk in zijn prijzen en kortingen. Hierdoor kom je achteraf niet voor vervelende verassingen te staan, o.a. wat wel en wat niet bij de prijs is inbegrepen.

Goede communicatie vol blijven houden naar de huidige klanten, ook na de deal. Door drukke tijden (wat soms begrijpelijk is) schiet dit er wel eens bij in.

koomen jan

Uitstekend voorlichting en Service