Offerte
5.4/10
Ontwerp
7.6/10

LM

Correcte voorlichting over materialen en prijzen. Goed ingemeten. Netjes geplaatst.

Reactie Grando.nl:

Leuk dat u een reactie heeft achtergelaten. Bedankt daarvoor! We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Son!

Karin bouwdewijns

Onze keuken en badkamer gekocht bij grando Eindhoven. Ontvangst was steeds goed, zeer vriendelijk en gastvrij ondanks dat ik meerdere malen kwam met vragen en veranderingen. Achteraf, nu de mooie... Onze keuken en badkamer gekocht bij grando Eindhoven. Ontvangst was steeds goed, zeer vriendelijk en gastvrij ondanks dat ik meerdere malen kwam met vragen en veranderingen. Achteraf, nu de mooie keuken geplaatst is, zijn we niet helemaal tevreden over de indeling van de keuken. We lopen tegen dingen aan waar we dagelijks last van ondervinden, terwijl er plek genoeg was om het anders te maken. Een ervaren keukenverkoper zou dit moeten hebben geweten. Het gaat om een grote ladekast van 1.20m die tegen een muur aanstaat en waar geen passtuk geplaatst is, met als gevolg dat bij openen van de lades, deze steeds tegen de muur aanschaart en de muur dus beschadigt. Een ander probleem is de positie van de servieskast tov de vaatwasser. Deze staan tegenover elkaar waardoor beide niet voldoende tegelijkertijd open kunnen om met gemak de vaatwasser leeg te maken en servies in de servieskast te zetten. Het gaat om een keuken met een schiereiland. Er was in onze keuken voldoende plek om de achterwand en het eiland verder uit elkaar te zetten. Dit had men echt moeten adviseren. Jammer dus.

Daarnaast willen wij graag nog het volgende zeggen. Nadat wij bij grando een keuken gekocht hadden, waar we dus met name door de ontvangst en mooie keuken kennelijk tevreden over waren, wilde wij nog graag een keuken kopen voor een tweede huis. Via verschillende wegen hebben wij dit meerdere malen heel duidelijk kenbaar gemaakt aan 1 van jullie verkopers. Wij hebben hem een aantal keren gevraagd om met een idee te komen en contact met ons op te nemen. Dit heeft hij echter geen enkele keer gedaan. Een gemiste kans dus, want wij hebben de nieuw te plaatsen keuken nu elders gekocht. Wij konden dit echt niet begrijpen, in een tijd waarvan je denkt dat iedereen extra zijn best moet doen om een boterham te kunnen verdienen.

Beste Karin,
Beste Karin,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. De punten die u benoemt zijn duidelijk en vanuit het hoofdkantoor zullen we deze daarom ook direct doorsturen naar de vestiging in Son. Erg vervelend dat deze nu naar voren komen. We gaan het bespreken met Grando Son, misschien dat sommige problemen met kleine aanpassingen te verhelpen zijn, zodat u toch optimaal kunt genieten van uw nieuwe keuken.
Nogmaals bedankt voor het delen van deze ervaring.

E. Koenen

Goede service. Goed advies en tips qua indeling, maar ook qua apparatuur.
Levering en installatie ook goed afgehandeld.

Reactie Grando.nl:

bedankt voor het delen van uw ervaring! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag. Veel plezier met... bedankt voor het delen van uw ervaring! Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag. Veel plezier met uw nieuwe keuken!

Santegoets

Super goede service gehad. We hadden een lekkende kraan, is meteen opgelost Door een nieuwe pakking op te sturen.

Beste meneer Manders,
Bedankt voor het delen van uw reactie, fijn om te horen dat u onze service zo kunt waarderen.

L. Aben

Goede service. Wij hebben de keuken gekocht omdat we fijn geholpen werden, ook een erg prettige verkoper. Dhr. Schuring.
Na aankoop bleek een kast niet juist te zijn opgenomen. Toen hadden we...
Na aankoop bleek een kast niet juist te zijn opgenomen. Toen hadden we wel een vervelend gevoel, maar gelukkig is Eric ons tegemoet gekomen door de juiste kast te leveren.
Ook het plaatsen van de keuken is goed gebeurd. Hierna is de kraan nog vervangen omdat deze kapot was. Ook bij de afzuigkap waren wat roestvlekken te zien. Snel opgelost.
Wij hebben grando aanbevolen bij mijn zus en zwager. (Dhr Koert) zij hebben hun keuken ook bij jullie gekocht.

Beste Remon en Lieke,
Beste Remon en Lieke,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat ondanks een aantal kleine puntjes alles goed is verlopen. Service is dan ook één van de belangrijkste onderdelen waar Grando zich in onderscheidt, fijn om te horen dat u deze ervaring ook heeft. We zullen uw compliment doorzetten naar de vestiging in Son.

van der Leeuw

Mooie toonzalen en goed advies

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor uw reactie! Uw verbeterpunt zullen we zeker meenemen en communiceren aan de vestiging in Son. Heel veel plezier met uw nieuwe badkamer.

paul vrugt

Goede service en goede producten. Wij zijn zeer tevreden met onze badkamer!

Super zaak, veel kennis en betrouwbaar in afspraken

Wow, de mooiste keukenzaak op meubelplein Ekkersrijt!

van der Zanden

Showroom was erg rommelig, door verbouwing. Advies was erg goed!