Offerte
Ontwerp
7.6/10

Soons

Komen afspraken niet na.
betalingen altijd vooraf 100% zonder dat er iets gebeurt is.
zijn niet betrokken bij de klant die erg veel geld uitgeeft.
Schuld van fouten worden altijd...
Komen afspraken niet na.
betalingen altijd vooraf 100% zonder dat er iets gebeurt is.
zijn niet betrokken bij de klant die erg veel geld uitgeeft.
Schuld van fouten worden altijd bij klant gelegd
Er heeft geen oplevering plaats gevonden
Hopelijk wordt dit geplaatst zodat niet alleen de 4ven 5 sterren getoond worden

Evelyn Douw

Wij zijn erg tevreden over Grando. Zowel bij de aankoop, maar ook het plaatsen en de evt. nazorg perfect geregeld.

Germaine van Dijk

Wij hebben onlangs een keuken en een badkamer geplaatst van Grando keukens Best. De service was erg goed, we werden goed geholpen en geadviseerd . De keuken was meteen naar onze zin en hij staat... Wij hebben onlangs een keuken en een badkamer geplaatst van Grando keukens Best. De service was erg goed, we werden goed geholpen en geadviseerd . De keuken was meteen naar onze zin en hij staat geweldig mooi in ons huis. De badkamer was niet helemaal goed berekent met de tegels, maar ook daar werden wij snel mee geholpen en konden die dezelfde dag nog bij gaan halen. Al met al, nu het klaar is zijn wij heel erg tevreden over het resultaat wat geleverd is. Ook de leverancier waren erg aardig en behulpzaam

P. Peels

Wij zijn zeer tevreden over de snelheid waarin de aankoop werd opgeleverd en de service die werd geboden om tot een mooi resultaat te komen.

John en Steven

Beste Noud, team Grando Son, firma de Klein,

Heel erg bedankt voor het advies, de perfecte planning en montage van onze nieuwe keuken! Super blij ermee!
Steven Ralston&John...
Beste Noud, team Grando Son, firma de Klein,

Steven Ralston&John Stuijk

R.Smulders

Prima opgevangen bij binnenkomst, en super geholpen met het meedenken over onze badkaer

Mevr. Coolen

Een fijne zaak om uw keuken of badkamer te bestellen Er wordt een mooi plan getekend. Er wordt volgens afspraak gewerkt,perfect.
erder mochten er "klachten" zijn, ook die worden naar behoren...
erder mochten er "klachten" zijn, ook die worden naar behoren opgelost.

Drijvers K

De klant wordt vriendelijk geholpen, een mooie tekening kan ten grondslag liggen aan de nieuwe badkamer. Zelfs in 3D te bezien. De materialen zijn degelijk, ruime keuze en ruim de tijd voor de... De klant wordt vriendelijk geholpen, een mooie tekening kan ten grondslag liggen aan de nieuwe badkamer. Zelfs in 3D te bezien. De materialen zijn degelijk, ruime keuze en ruim de tijd voor de klant. wel graag eerst een afspraak maken.
Het werk door de onderaannemers is vakkundig uitgevoerd. een vergissing van de monteur zorgde ervoor dat de spiegel kapot ging. Helaas is er na 4 maanden nog geen nieuwe spiegel en ook de beschadiging aan het badkamermeubel moet nog worden opgelost. Dat is een kwestie van tijd en geduld.

Lems

Wat zijn we goed geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om alle materiaal ed uit te zoeken. Voor een bestelling die uiteidelijk niet in onze keuken kon, werd een prima alternatief geregeld.

Pierre Berns

Bijna 5 jaar na aankoop van een GRANDO-keuken lieten een paar randen van het kunststof van twee kastdeurtjes los.
Na melding hiervan werden 2 nieuwe deurtjes bij de fabriek besteld onder...
Na melding hiervan werden 2 nieuwe deurtjes bij de fabriek besteld onder garantie en kosteloos vervangen.
Grandioos mag ik wel zeggen. Grando, geweldig bedankt.

Reactie Grando.nl:

Fijn dat u onze service zo waardeert en uw ervaring ook deelt via deze website! Bedankt daarvoor, we zullen de complimenten overbrengen naar onze vestiging in Son.