Guus Kamstra

Goed advies gekregen welke container ik moet nemen voor mijn grond

Beschrijf hier uw ervaring

Behulpzame helpdesk, direct contact gehad, en duidelijke uitleg, prima!

David Menses

Container word met uitgehard cement geleverd die de vorige gebruiker er nat in heeft gegooit.

Beschrijf hier uw ervaring

Container word met uitgehard cement geleverd

Reactie Containerservice:

Het zou kunnen dat er wat cement in heeft gezeten. Dit kan dan het beste meteen worden besproken met de chauffeur, dan kan die overleggen om dit op te lossen. Achteraf is dit niet na te gaan hoe de... Het zou kunnen dat er wat cement in heeft gezeten. Dit kan dan het beste meteen worden besproken met de chauffeur, dan kan die overleggen om dit op te lossen. Achteraf is dit niet na te gaan hoe de container eruit heeft gezien.

Teunis de Kievit

Goed en goedkoop

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering van de container

Carin

Container gehuurd, werd netjes geplaatst op plek die we wilden en vlot gehaald.

Container gehuurd.

Dennis Schreur

Netjes geleverd zoals bevestigd

Netjes geleverd zoals bevestigd

m. Dijkhuis-Warschauer

Zeer positief, snel geregeld, meedenkende en vriendelijke chauffeur.

Positief

CRJ Audio Visueel BV

Goede service tegen een nette prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Containers worden altijd netjes op tijd geleverd en weer afgevoerd. Makkelijk online te bestellen.

Erik

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering. Container nog niet opgehaald. Irritante enquêtemeldingen.

X

Perfecte service

Beschrijf hier uw ervaring

Men regelde dat de container nog dezelfde werd opgehaald.

M. Collé

Geen goede ervaring. De chauffeur kan kennelijk niet zo goed rijden. Hij kon het pad naast het huis niet in zei hij, terwijl vroeger er grote vrachtwagens langs zijn gereden. De container moest... Geen goede ervaring. De chauffeur kan kennelijk niet zo goed rijden. Hij kon het pad naast het huis niet in zei hij, terwijl vroeger er grote vrachtwagens langs zijn gereden. De container moest terug kost €90. De volgende dag ergens anders een container besteld en die werd gewoon naast het huis geplaatst.
De service was niet optimaal, Ik hoop dat ik mijn volledige bedrag van €360 terug krijg.

Zie hierboven.