Charlotte Brucher

Super snelle service, levering en afhaal van container.
Heel erg klantvriendelijk!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en klantvriendelijkheid. Communicatie echt top.
Super snelle levering en afhaal van container.
Zeer tevreden over dit bedrijf!

Laura Van der Made

Heel erg positief ervaren.

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar. De medewerkster dacht met me mee en was heel vriendelijk. De dag erop kwam de chauffeur de container al brengen. Hele vriendelijke man. Dag na melding... Het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar. De medewerkster dacht met me mee en was heel vriendelijk. De dag erop kwam de chauffeur de container al brengen. Hele vriendelijke man. Dag na melding voor ophalen, is de container opgehaald. Ik kan geen minpunten bedenken.

Anita Tavares Ramos

Het is soepel verlopen.

Prettig

Berry van Berkel Woning- en Projectinrichting V.O.F.

Super, keurig op tijd

Beschrijf hier uw ervaring

Erg goed, wordt vtm gebeld zoals aangegeven. Container wordt neergezet op de aangewezen plaats. Gewoon super

Stef Crouzen

Tot nu toe zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring

De container werd op tijd geleverd op de gewenste plek, vriendelijke chauffeur. Duidelijk genoteerd wat wel en niet in de container mag. Goed advies (telefonisch) hierover gehad. De container moet... De container werd op tijd geleverd op de gewenste plek, vriendelijke chauffeur. Duidelijk genoteerd wat wel en niet in de container mag. Goed advies (telefonisch) hierover gehad. De container moet over 8 weken opgehaald worden, hoe dit zal gaan is afwachten maar de vooruitzichten zijn positief!

Erik Klaver

Heel goed

Barrie Satink

Alles verliep naar wens

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, container werd snel op juiste plek neergezet

Loodzaken.nl

Kwam op afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Tot nu toe prima ervaring, container keurig weggezet op aangegeven plaats.

A.J. Willems

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had de voorkeur gegeven voor levering in de middag en dat ik vooraf gebeld zou worden. Ik werd ook netjes gebeld in de middag dat de chauffeur in de straat stond. Ik kon mijn auto weghalen zodat... Ik had de voorkeur gegeven voor levering in de middag en dat ik vooraf gebeld zou worden. Ik werd ook netjes gebeld in de middag dat de chauffeur in de straat stond. Ik kon mijn auto weghalen zodat de chauffeur de container netjes op die plek kon neerzetten