Marc

Snelle levering en goede communicatie. Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had besteld na drie uur, dus ik was eigenlijk te laat voor een levering voor de volgende ochtend, maar ik hij stond er toch de volgende ochtend.

Dick Bode

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes geleverd, een op aan gevraagde tijd weer opgehaald

Annelies Wikkers

Niet zo best

Beschrijf hier uw ervaring

Heb meerdere keren gebeld waar de container bleef. Werd gezegd de afgesproken dag na de middag, maar na weer een keer bellen pas de volgende dag geleverd.

Anisha Sunny

Good and prompt

Booking was easy

Paul Dassen

Zeer prettig ervaring met goede service en een zeer vriendelijke chauffeur.

Zie boven!

CG van Saarloos

Prima, alles online

Beschrijf hier uw ervaring

belde later dat container op oprit moest, was niet doorgegeven dus werd alsnog door chauffeur gebeld, communicatie kan dus beter, maar netjes dat hij belde zodat hij op goede plek kwam

Double v Ontruiming

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Heb voor de tweede keer gebruik gemaakt van Containerservice. Heel praktisch vind ik omdat je niet op locatie hoeft te zijn bij plaatsing noch bij het ophalen.
Ook is het soms voor onze klant...
Ook is het soms voor onze klant heel belangrijk van te voren te weten wat de kosten zijn.

Petra van Horen

Prima en heldere communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke communicatie over wanneer de container wordt geleverd. Helaas de door mij aangegeven locatie voor plaatsing niet aan de chauffeur doorgegeven door kantoor. Gelukkig kon ik hem telefonisch... Duidelijke communicatie over wanneer de container wordt geleverd. Helaas de door mij aangegeven locatie voor plaatsing niet aan de chauffeur doorgegeven door kantoor. Gelukkig kon ik hem telefonisch maar de juiste plek dirigeren.

Erwin Roeterdink

Top

Geweldig

Waldemar Van peenen

Netjes op tijd geleverd en op tijd opgehaald

Positief ervaren