Product informatie

Goed!

Efficiënt

Helaas niet

George Enser

Aanbod van vroeger was veel beter.

Snelle levering en makkelijk te bestellen.

Vroeger was ik een vaste klant maar de branding is veranderd en het spreekt me niet aan. Ook het aanbod is sterk veranderd en daarom koop ik bijna niks meer. Ik heb geen idee wie deze beslissingen... Vroeger was ik een vaste klant maar de branding is veranderd en het spreekt me niet aan. Ook het aanbod is sterk veranderd en daarom koop ik bijna niks meer. Ik heb geen idee wie deze beslissingen heeft genomen maar het waren niet de juiste naar mijn mening. Het bedrijf heeft zijn “wauw” factor kwijt.

J.A.

Diike prima

Doen wat ze je beloven.

Communicatie over wanneer pakketje bezorgd wordt is aan de trage kant, maar klopt wel.

HN

Zeer positief.

Al met al, sterke selectie aan producten, en service.

De productspecificaties zij op de site zelf wel erg mager, wel een wonderbaarlijk pluspunt is dat de modelgegevens volgens de leverancier er staan zo dat je het op kan zoeken.

De...

De aangeboden producten zijn in de laatste jaren piecie naar niveau fuckboi gegaan sinds de overname door ribeysteak. Maar gelukkig zitten er nog pareltjes tussen.

Bestelling gedaan. Super snel geleverd. Helaas verkeerde model. De manager heeft dat super goed opgelost. Hij was mega aardig en behulpzaam.

De manager in Tilburg is een topper. Super vriendelijke, enthousiaste man die echt ontzettend zijn best doet om je een goede ervaring mee te geven.

Bij dr martens de verschillen tussen smooth pascal en greasy vermelden op de site.

Clémens Helwig

Goede schoenen, zeer goedkoop. Na mijn order is de prijs van de schoenen omhoog gegaan zag ik, net op tijd besteld :). Had via de online site besteld zodat ze thuis werden geleverd maar ik moest ze... Goede schoenen, zeer goedkoop. Na mijn order is de prijs van de schoenen omhoog gegaan zag ik, net op tijd besteld :). Had via de online site besteld zodat ze thuis werden geleverd maar ik moest ze ineens in een winkel afhalen, mis communicatie in het bedrijf, maar prima opgelost uiteindelijk.

Goede service na misverstand in bedrijf. Goed en snel opgelost

Online bestelling en thuislevering werd een afhaal optie uit het niets voor mij. Terwijl er overal staat dat jet thuis zou worden geleverd, moest ik het ophalen in een winkel...gelukkig direct werd... Online bestelling en thuislevering werd een afhaal optie uit het niets voor mij. Terwijl er overal staat dat jet thuis zou worden geleverd, moest ik het ophalen in een winkel...gelukkig direct werd er actie ondernomen en werd ik in het gelijk gesteld.

Heb ik na 1 bestelling nog geen oordeel over

zie bij ervaringen

Armin Catic

Top

Chille verkopers, goede prijzen (sale), veel items, veel merken, goede stijl van producten.

Op tijd geleverd en goed verpakt!

Duidelijke webshop

korting voucher bij het levering insluiten.