Product informatie

Prima site met mooie producten.

Schoenen hadden schade, aangezien de schoenen niet meer in de juiste maat aanwezig waren, kreeg ik een aanbod van 15 procent korting op een volgende bestelling. Dit vind ik geen nette oplossing, ik moet namelijk eerst extra geld op jullie site uitgeven om een vergoeding te krijgen voor de schoenen die ik beschadigd heb ontvangen.

Bedankt voor jouw reactie,

heel vervelend om te horen dat jouw schoen waren beschadigt. Wij hadden dan ook aangegeven dat jij je schoenen kon terug sturen en dan zouden wij het aankoopbedrag en verzendkosten terug betalen dit had jij niet gedaan dus dan is in onze ogen dat jij de schoenen nog in goeden staat vind.

onze excuses voor het ongemak.

Snelle levering !

Bestelling shirtjes

Misschien iets meer info/ foto’s van de artikelen

Bedankt voor je reactie,

jammer genoeg stonden niet alle foto's van artikelen op onze website wij zijn dan nog elke dag bezig om nieuwe en oude artikelen te fotograferen en op de website te plaatsen zodat jij en meerdere mensen keus hebben uit ons assortiment.

heel erg bedankt.

Efficient en kwalitatief goed proces, product voldoet aan verwachtingen.

efficient en kwalitatief goed proces

nope

Super

ze verkopen veel producten

ik vind het een beetje onhandig zoeken naar kleding

Bedankt voor je reactie,

wij doen onze uiterste best om het zo makkelijk mogelijk te maken met zoeken van producten voor de website. wij zijn nu ook bezig met kleine logos voor de merken filters te plaatsen dit maakt het zoeken nog makkelijker.

nogmaals bedankt voor jouw reactie.

daniel klink

Goede producten en meestal snelle levering. Bij de laatste bestelling een contactformulier ingevuld. Deze werd wel erg laat beantwoord. Zou sneller kunnen in mijn ogen. Voor de rest niet veel aan te...

Reactie Go-Britain.nl:

Heel erg bedankt voor je reactie,

jammer genoeg kwamen wij er heel erg laat achter dat het contact formulier niet werkte dit hadden wij veel eerder moeten weten hopelijk is het probleem nu wel verholpen.

bedankt en tot snel.

Erg goed

Kleren die je niet zomaar ergens anders kunt vinden

Ik was in de winkel daar ligt veel minder dan online dat is wel jammer

Bedankt voor je reactie,

over de kleren gesproken die in de winkel liggen dit kan per filiaal verschillen.
maar het klopt wel dat er in de winkel minder ligt dit omdat bijvoorbeeld alle sale producten wel op de website staan en niet in de winkel liggen dit kan een groot verschil zijn.

nogmaals heel erg bedankt voor je reactie.

Blij met m’n sneakers!

Heel goed.