2055 beoordelingen

2055 Reviews

Annemarieke Drevijn

Marga laros van de pol

Een goed adres ingevuld alleen verkeerde postcode wat de computer niet aangaf ergens anders geleverd en zeggen dat ze het niet gehad hebben waar het afgeleverd zou zijn op 2 adressen zelfs en... Een goed adres ingevuld alleen verkeerde postcode wat de computer niet aangaf ergens anders geleverd en zeggen dat ze het niet gehad hebben waar het afgeleverd zou zijn op 2 adressen zelfs en kunnen als antwoord er helaas niks meet aan doen geen tegemoetkoming dus gewoon mijn geld kwijt pff nooit meer.

Beste Marga,
Bedankt voor uw tweede review. Wij hebben binnen 24uur op uw mailtjes gereageerd. U vroeg zich af waar het pakketje was, aangezien het niet geleverd was. Na onderzoek werd het duidelijk dat u de verkeerde postcode combinatie heeft ingevoerd met huisnummer. Met als resultaat dat de Lampe Berger brander in een totaal andere stad geleverd is. U bent van mening dat dit onze fout is, deze mening delen wij inderdaad niet. Wij kunnen de brander niet zomaar opnieuw opsturen, echter willen wij wel meedenken om u toch nog te kunnen helpen aan een kado.
Team Gloudemans koken en kado

Laros

Slechte communicatie hadden per ongeluk het verkeerde postcode ingevuld en het pakketje is naar dat adres gestuurd en vervolgens contact opgenomen en ze konden verder niks meer betekenen

Team Gloudemans koken en kado

Marlon

Voor de kerstdagen producten besteld, super snelle levering en fijne producten! Erg aan te raden

Hanneke den Bieman

Redelijk goed maar heb nu 2 x betaald en 5€ extra

Beste Hanneke,
Beste Hanneke,
Mijn collega had inderdaad niet goed gekeken en een theelepeltje te veel laten betalen, dit was niet de bedoeling en hebben wij direct naar u teruggestort. Onze excuses voor het misverstand.
Team Gloudemans koken & kado

David

Voor de eerste keer iets besteld bij Gloudemans. Alles prima afgehandeld/geleverd/verlopen! Voor herhaling vatbaar

susanne

Super goed en snelle levering, 1 dag

John Bruggeman

Prima, snelle verzending en goede communicatie

Aydan Volmbroek- Acar

Positief! Snelle verzending en een vriendelijke notitie op het kaartje bij mijn aankoop.