2054 beoordelingen

2054 Reviews

Robbert de Gooijer

Redelijk goed

Wilmer Hendriks

Mijn bestelling is twee keer fout gegaan door handelen van DHL. De webwinkel heeft beide keren snel gereageerd en was snel in terugbetalen van het aankoop bedrag.

Kiri Kronenberg

Mooie, uitgebreide website. Ik kreeg geen track en tracecode van mijn bestelling, maar deze per e-mail later nog gekregen. Hoewel werd gemeld dat mijn bestelling later bezorgd zou worden, was deze... Mooie, uitgebreide website. Ik kreeg geen track en tracecode van mijn bestelling, maar deze per e-mail later nog gekregen. Hoewel werd gemeld dat mijn bestelling later bezorgd zou worden, was deze toch op tijd voor een verjaardag. Echt super!

Joost de Clerck

Erg goed. Alles netjes volgens afspraak en daarna wel benaderd voor andere dingen maar niet opdringerig

Cees Willeboordse

Duurde wel lang onze bestelling maar het product is goed

Reactie Gloudemans Koken & Kado:

Beste Cees,
Bedankt voor uw review en verbeterpunten. Wij zullen dit intern meenemen en gaan verbeteren. Hopelijk heeft u al veel plezier van de borden.
Team...
Beste Cees,
Team Gloudemans koken en kado

Fred FABER

Prettig geholpen weer. Was een out of stock, maar netjes opgelost.

Jolanda Van Delft

Na een week de bestelling nog niet ontvangen.

Reactie Gloudemans Koken & Kado:

Goedemorgen Jolanda,
Goedemorgen Jolanda,
Allereerst nogmaals dank voor uw bestelling en bedankt voor uw review. Ik heb het even gecontroleerd en zie dat wij de bestelling verzonden hebben, alleen het blijft hangen in het sorteercentrum van DHL. Wij hebben direct een onderzoek gestart en hopelijk wordt uw servies zo snel mogelijk alsnog uitgeleverd. Zojuist ook contact met u opgenomen via de mail. Onze excuses voor het ongemak.
Team Gloudemans koken en kado

Suzan Kolmer

Geweldig

Bestelde artikelen werden snel en keurig verpakt geleverd. Men had zelfs de moeite genomen om een handgeschreven kaartje bij te voegen. Ben erg tevreden!