christophe festiens

duidelijke vlotte communicatie - stipt

marcel hielkema

Makkelijk vestellen

zeinab rerhioui

Wat een top service ! Super vriendelijke chauffeur ook. Klantvriendelijkheid is een dikke 10!

Super snelle service!

zeinab rerhioui

Super snelle service!

Ab Labbari

Zeer positief

Komt afspraken en beloftes na

John Isselt

Verkeerde en steeds vertraagde levering geeft weinig reden tot tevredenheid.

Verontschuldigingen per email

Reactie Glazen flessen en potten:

Beste Jonh Isselt,
Beste Jonh Isselt,
Wegens een tweetal verwisseling van vrachtpapieren is uw bestelling en levering maar liefst tweemaal inderdaad niet verlopen zoals gewenst. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Dit willen wij, zeker bij u als terugkerende klant, te allen tijde voorkomen.
Intern hebben we er inmiddels voor zorggedragen dat een verwisseling van vrachtpapieren niet meer deze verlate levering veroorzaakt.
We probeerden u meerdere malen gedurende het bestelproces tevergeefs telefonisch te bereiken om u persoonlijk op de hoogte te houden en uitleg te geven m.b.t. de situatie. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt.
Inhoudelijk hebben we e.e.a. nog niet met u besproken. Zou u contact kunnen opnemen met ons hiervoor? Graag bespreken we de situatie en de mogelijke oplossing persoonlijk.
Alvast dank hiervoor,

Top

Snelle levering, goede communicatie

Christophe van Eysendyck

Snelle service

Snel, correcte prijs en goed geleverd

Eric Antoons

De registratie als bedrijf met BTW vrijstelling was moeilijk ( vermoedelijk een IT issue), de rest liep vlot.

Mooi aanbod , scherpe prijzen