Willy De Schryver

Zeer correct

veel keuze en goede prijzen

Joko @JOOK_Limoncello

Mooie uitgebreide website en kwalitatief goede flessen ontvangen. Was iets fout gegaan bij de levering, uiteindelijk binnen een dag opgelost.

Prima kwaliteit
Uitgebreide website
Klantvriendelijke communicatie

Maaike Hoijtink

Zeer goed. snel helder werkend.

zie boven.

Hans Konings

Ik heb flessen gekocht. Deze waren als omschreven en voor een redelijke prijs en verzendprijs. Ik had slechts beperkte hoeveelheid nodig, waardoor ik niet in aanmerking kwam voor gratis... Ik heb flessen gekocht. Deze waren als omschreven en voor een redelijke prijs en verzendprijs. Ik had slechts beperkte hoeveelheid nodig, waardoor ik niet in aanmerking kwam voor gratis verzending.
Uiteindelijk heb ik iets langer moeten wachten dan de 2 - 5 aangegeven dagen.. In tijd van corona heb ik hier wel begrip voor!

goede prijs voor product en verzending; eerste contact is goed; telefonisch contact bij navraag vriendelijk en probleemoplossend.

Guido Van Aerschot

Alles is prima verlopen

Snel antwoord op vragen

Scent & Spice

Top! Fijne communicatie. Goede levering. Uitstekende kwaliteit.

Fijne communicatie en levering. Spullen zijn van uitstekende kwaliteit. Blij mee!

Vivianne Frerejean

Snelle levering, efficiënte verpakking

Christel van Weers. Ingendael

De dames die ik aan de telefoon gesproken heb zijn allemaal erg klantvriendelijk, die vind je niet meer zoveel.

in alle opzichtig perfect, we zullen jullie zeker aanbevelen.

Jim Van Leemput

Uitstekend

Duidelijke afspraken. Tijdige levering. Goede verpakking. Alle afspraken nagekomen

Angelixir

Goede levering en kwaliteit. Mocht iets sneller

Goed verpakt