Albert Verhoeven

Eenvoudig te bestellen en snelle levering, alleen jammer dat de kleine flesjes van 40 ml niet in en doos verpakt waren maar in plastic dat tijdens vervoer enigszins beschadigd is.

Goede en duidelijke website, snelle levering

Reactie Glazen flessen en potten:

Allereerst wat fijn dat u een review hebt geplaatst. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

In de door u geplaatste review lezen wij terug dat er breukschade bij de 40ml. flesjes is ontstaan. Wat vervelend! U heeft volgens onze administratie onder andere de 60ml medicijnflesjes PP28 (Art.LV270) besteld.
Wij gaan ervanuit dat de breukschade om de bestelde flesjes gaat i.p.v. bovengenoemde 40ml. flesjes.

In ons assortiment zijn onze medicijnflessen en druppelflessen standaard verpakt in foliepakken, omdat dit juist voor minder schade zorgt, weten wij uit ervaring. Helaas bestaat het risico dat glas tijdens transport breukschade kan oplopen, dat is helaas nooit 100% te voorkomen. Bij een tijdige melding vanuit de klant, kunnen wij dit oplossen.

Ons advies zou zijn: Spoel de flesjes goed om met lauwwarm water (ook als er geen breukschade is, is dit altijd ons advies). En mocht u een foto hebben gemaakt van de schade, ontvangen wij die graag. Neem daarvoor gerust contact op met ons.
Wij nemen klachten intern altijd serieus op, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en met vriendelijke groet,

Team Glazen Flessen en Potten

Kobracon Koen Raes

Uitstekend

Goeie site + ook even telefonisch contact vanuit het bedrijf

Atelier Romain

Goede service en vlotte levering

Vlugge levering

Sammies giftboxes

Eerste bestelling bij dit bedrijf maar een super geweldige service. Goed contact gehad en een super snelle levering

Goede communicatie en snelle levering

Unskin

De website is duidelijk . Klanten service on point! En snelle levering!

Klanten service en snelle afhandeling

Maarten Vermeulen / Imkerij Zonneoogst

Zeer positief. Voor het eerst besteld. Kreeg een telefoontje voor verzenden of er de volgende dag iemand aanwezig was. Kon toen ook nog snel iets toevoegen aan de order.

Duidelijke site. Wellicht kunt u bij de skuitingen / doppen duidelijker aangeven dat de minimale bestelhoeveelheid één stuk is. U vermeld daar wel dat de flessen en potten per tray gaan met een... Duidelijke site. Wellicht kunt u bij de skuitingen / doppen duidelijker aangeven dat de minimale bestelhoeveelheid één stuk is. U vermeld daar wel dat de flessen en potten per tray gaan met een minimale bestelhoeveelheid.

Yvonne Timmermans

Perfect

Nakomen wat er afgesproken is.

Thijs Vandenborre

Zeer goed. Ik had eerst wat schrik rond de verzending, maar ze hebben mij via e-mail gerustgesteld en 3 dagen na m'n bestelling werd het al geleverd in België.

vlot contact, goede prijs, vlotte verzending

Guido Walckiers-Belgie

Zeer goed. Snelle afhandeling. Goede en Snelle interactie met Jacline.Zeer vriendelijk en duidelijk. Verpakking is .milieuvriendelijk.
Guido uit België

Snel,duidelijk.

Freddy Ruyssinck

Ik vond men potjes een beetje dun en de deksels voor konfituur