Céline De Kerpel

mohamed kouidar

Goede ervaring

duidelijke afspraken

Hanneke Meijer

Vorig jaar de 370 ml potten besteld mrt zwarte deksels. Heel blij mee. Nu waren de potten veel duurder en geen zwarte deksels verkrijgbaar. Beetje jammer dit.

Reactie Glazen flessen en potten:

Allereerst bedankt voor het vertrouwen en uw bestelling.
Allereerst bedankt voor het vertrouwen en uw bestelling.
Door de krapte op de glasmarkt, in combinatie met aanzienlijk toegenomen kosten (mede door COVID-19) maakt een geringe prijsverhoging voor sommige artikelen noodzakelijk.
Wij vertrouwen op uw begrip voor deze noodzakelijke prijsaanpassing.
De gewenste twist-off deksel is (weer) verkrijgbaar in onze webshop. Op het moment van bestellen waren de zwarte deksels tijdelijk uit voorraad. Wanneer een gewenst artikel niet vindbaar is op onze webshop adviseren wij om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Wij helpen u graag!
Team Glazen Flessen en Potten

zoetebredero

Geen aanmerking of opmerkingen

correcte afhandeling

Verbunt Verlinden

Prima levering

Netjes geregeld

Bertie Bisschops

Prijzen oke, staffelprijzen te laag, klantenservice tel. mag beter, evenals info op website

weet niet

Philippe Meerten

Perfecte afhandeling van de bestelde levering.

De verschillende bestelde zaken werden bekwaam ingepakt en waren mooi van elkaar gescheiden, waardoor het overzichtelijk was om na te gaan of de bestelling klopte.

Henk Janssens/Food|Home

Super tevreden, contact-levering en dergelijke ! Top

Correctheid !!!

Maikel

Uitstekende ervaring

Snelle levering, keurig verpakt.

FMEP Webshops

Goede levering, keurige prijs

goed verpakt, op tijd geleverd