Albert Verhoeven

Eenvoudig te bestellen en snelle levering, alleen jammer dat de kleine flesjes van 40 ml niet in en doos verpakt waren maar in plastic dat tijdens vervoer enigszins beschadigd is.

Goede en duidelijke website, snelle levering

Reactie Glazen flessen en potten:

Allereerst wat fijn dat u een review hebt geplaatst. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

In de door u geplaatste review lezen wij terug dat er breukschade bij de 40ml. flesjes is ontstaan. Wat vervelend! U heeft volgens onze administratie onder andere de 60ml medicijnflesjes PP28 (Art.LV270) besteld.
Wij gaan ervanuit dat de breukschade om de bestelde flesjes gaat i.p.v. bovengenoemde 40ml. flesjes.

In ons assortiment zijn onze medicijnflessen en druppelflessen standaard verpakt in foliepakken, omdat dit juist voor minder schade zorgt, weten wij uit ervaring. Helaas bestaat het risico dat glas tijdens transport breukschade kan oplopen, dat is helaas nooit 100% te voorkomen. Bij een tijdige melding vanuit de klant, kunnen wij dit oplossen.

Ons advies zou zijn: Spoel de flesjes goed om met lauwwarm water (ook als er geen breukschade is, is dit altijd ons advies). En mocht u een foto hebben gemaakt van de schade, ontvangen wij die graag. Neem daarvoor gerust contact op met ons.
Wij nemen klachten intern altijd serieus op, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en met vriendelijke groet,

Team Glazen Flessen en Potten

Score voor Glazen flessen en potten: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: