Glaspunt

O.

De glaszetters kwamen op afgesproken moment. Zij werkten netjes en hebben alles schoon gemaakt. Ik moest even wachten op het glas, maar het resultaat mag er zijn. Ben erg tevreden over Glaspunt en... De glaszetters kwamen op afgesproken moment. Zij werkten netjes en hebben alles schoon gemaakt. Ik moest even wachten op het glas, maar het resultaat mag er zijn. Ben erg tevreden over Glaspunt en de kwaliteit.

Monica

Snelle reactie voor de offerte. Daarna is het glas van de voordeur snel vervangen. De monteur was vriendelijk en netjes. Bedankt voor de goede service.

K.

Na telefonisch contact in de avond snel ter plaatse. Vriendelijke en goede glaszetter. Alles is netjes achtergelaten, erg fijn!

Jean

Nieuwe ruit gezet in de voordeur, snel en netjes gewerkt. Contact met bedrijf was vriendelijk en duidelijk. In geval van ruitschade raad ik Glaspunt aan.

Jan

Goede service, werd goed op de hoogte gehouden. Alles ging volgens afspraak. Netjes en goed gewerkt door de glaszetter. Wij zijn dik tevreden.

P.

Top! Goede kwaliteit geleverd en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Aardige glaszetters met veel kennis.

M.

Super service. Glaszetter heeft glas in voordeur vervangen en goed werk geleverd. Contact met Glaspunt ging makkelijk.

Jaap

Van het eerste contact tot reparatie is het professioneel en vriendelijk. Glas is netjes achtergelaten. Erg tevreden over Glaspunt.

M

Super team, Duncan, Marcel, Steve en nog een jonge man. Hard werken, super veel gezelligheid samen, alles goed afwerken en zelfs nog even helpen met de puntjes op de "i". We zagen wel een beetje op... Super team, Duncan, Marcel, Steve en nog een jonge man. Hard werken, super veel gezelligheid samen, alles goed afwerken en zelfs nog even helpen met de puntjes op de "i". We zagen wel een beetje op tegen vandaag, maar heb was echt super! Binnen 6 uur waren ze weg, alles klaar en schoon. TOPPERS!