Glaspunt

Jantine

Zeer netjes afgewerkt. Eerst een noodvoorziening geplaatst voor dat huidig glas geplaatst is. Na afloop weer netjes opgeruimd.

Dennis

Aanrader! Erg tevreden met het eindresultaat.

Sophie

Nadat 3 kleine ramen gebroken waren en deze vervangen moesten worden hebben we Glaspunt ingeschakeld. De glaszetter was erg vriendelijk en heeft netjes werk afgeleverd. Degelijk werk, zoals je zou... Nadat 3 kleine ramen gebroken waren en deze vervangen moesten worden hebben we Glaspunt ingeschakeld. De glaszetter was erg vriendelijk en heeft netjes werk afgeleverd. Degelijk werk, zoals je zou verwachten.

Eric-Maarten

Goede kwaliteit van het werk, snelheid top. Werkt schoon en vriendelijk!! Aan te bevelen!!

Anita

Ik ben zeer vakkundig, snel én vriendelijk geholpen door Glaspunt. Zeker aan te bevelen voor gedegen advies en hulp.

Sander

Zeer tevreden met het werk wat de mannen geleverd hebben. Net gewerkt en alles schoon achter gelaten. Mijn complimenten.

I.

Vriendelijke glaszetters, netjes gewerkt. Hele fijne glascleaner gekregen aan het eind, een leukigheidje. Over algemeen erg tevreden met de diensten van Glaspunt.

Thijs

Ruit snel besteld en niet veel later geplaatst. Netjes afgewerkt en achtergelaten.

L

Na inbraak in de nacht zaten we met ruitschade die we snel opgelost wilden hebben. Glaspunt was snel bij ons en heeft voor een noodvoorziening gezorgd. De maten van het raam zijn meteen opgemeten om... Na inbraak in de nacht zaten we met ruitschade die we snel opgelost wilden hebben. Glaspunt was snel bij ons en heeft voor een noodvoorziening gezorgd. De maten van het raam zijn meteen opgemeten om een nieuw raam te bestellen, top service. Na een vervelende ervaring zijn we blij dat het goed opgelost is.

Nora

De glaszetters waren vriendelijk en vakkundig. Ik kan Glaspunt zeker aanbevelen voor advies en uitvoering.