Glaspunt

A

Goede service. Netjes en snel gewerkt vriendelijke medewerker.

Arjan

Klantvriendelijkheid, deskundige montage, netjes werken door Danny en Arbi

Monique

Ruit is netjes geplaatst, goede service.

Karin

Keurig nette werkers! Afspraken goed nagekomen!

Bas

Glasschade na ongelukje, jullie waren er snel bij en hebben het goed opgelost.

Thimo

Om mijn raam te repareren heb ik een prijsindicatie opgevraagd en deze heb ik netjes ontvangen. Daarna is er iemand langsgekomen om de doorgegeven maten na te meten. Erg fijn omdat je dan zeker weet... Om mijn raam te repareren heb ik een prijsindicatie opgevraagd en deze heb ik netjes ontvangen. Daarna is er iemand langsgekomen om de doorgegeven maten na te meten. Erg fijn omdat je dan zeker weet dat het goed gedaan is. Het plaatsen ging ook soepel. Ik raad deze partij aan voor het vervangen van een raam.

Tanja

De mannen hebben ons raam netjes en zorgvuldig vervangen. Na aanvragen van prijsindicatie kwam iemand nameten en is het glas besteld. Erg fijn dat iemand het komt nameten en controleren. Wij raden... De mannen hebben ons raam netjes en zorgvuldig vervangen. Na aanvragen van prijsindicatie kwam iemand nameten en is het glas besteld. Erg fijn dat iemand het komt nameten en controleren. Wij raden Glaspunt aan.

R

Snelle dienstverlening. Afwerking is netjes. Zeer tevreden.

Willem

Door spelende kinderen ging het raam kapot. Gelukkig kon Glaspunt snel voor een tijdelijke oplossing zorgen dmv een noodvoorziening. Gelijk de maten gemeten en nieuw glas besteld. Erg tevreden met... Door spelende kinderen ging het raam kapot. Gelukkig kon Glaspunt snel voor een tijdelijke oplossing zorgen dmv een noodvoorziening. Gelijk de maten gemeten en nieuw glas besteld. Erg tevreden met de afhandeling van mijn probleem.

Jan-Willem

Ramen zijn vervangen om de woning meer te verduurzamen. Het is allemaal netjes geplaatst en ook netjes achtergelaten door de glaszetters. Het advies wat we kregen vooraf het bestellen was fijn en... Ramen zijn vervangen om de woning meer te verduurzamen. Het is allemaal netjes geplaatst en ook netjes achtergelaten door de glaszetters. Het advies wat we kregen vooraf het bestellen was fijn en zeker een aanrader.