kwaliteit van het product

Patricia

Top bedrijf

Snel, kundig, meedenkend en goede communicatie

De Jonge

De Jonge

Vriendelijk en snel en super kwaliteit !

NVT

Mj Paauwe

Deur besteld maar 2 keer de verkeerde deur. Mooie deur,maar niet die ik wou. Heb het gemeld maar hoor niks meer. Jammer hoor.

Mooie deuren

Geen smoesjes verzinnen

De Dobbelaere

Fantastisch

Snelheid van reacties van verkoop afdeling, het plannen van de afspraak en het plaatsen. Iedereen is heel erg vriendelijk en denken met de klant mee.

Meer foto's op de website.

Jan Siepelinga

Eén groot drama!!!

heb ik niet kunnen ontdekken, prutswerk was het:
heb ik niet kunnen ontdekken, prutswerk was het:
Mijn klus was glasplaten plaatsen op een vide in een vakantiewoning. In plaats van half maart is dit half juli afgerond (4 maanden te laat!) en niet eens tot volle tevredenheid (soort belastingdienst: mooier kunnen we het niet maken). Echt alles wat mis kon gaan is mis gegaan. Verschillende keren ben ik voor niets naar de vakantiewoning gereden, was er verkeerd ingemeten, klopte het glas niet etc. Tot overmaat van ramp valt een glasplaat naar beneden, is de vloer behoorlijk beschadigd. De communicatie was onder de maat, terugbelverzoeken werden genegeerd of werden via e-mail afgedaan.
Klap op de vuurpijl was dat de verzekeringsmaatschappij mij het schadebedrag van de vloer had gemaild (bijna € 1500 ex. BTW) en dat mij doodleuk € 1200 wordt overgemaakt. Ik hoop dat niemand dit ooit overkomt, verschrikkelijk. Onbetrouwbaar!

Simpelweg het opgedragen werk (goed) doen en leren communiceren en correct zijn in alles!

Veronique

Top bedrijf! Douchecabine op maat laten maken. Past perfect, goede Service en contact. Heel blij mee en zeker een aanrader!

Communicatie, professioneel, prijs en advies

Christel

Supertevreden over dit bedrijf???Wij hebben een glazen binnendeur en een gekleurde glaswand in de badkamer laten plaatsen.Het ziet er prachtig uit.Goede kwaliteit.Enorm vriendelijke mensen met... Supertevreden over dit bedrijf???Wij hebben een glazen binnendeur en een gekleurde glaswand in de badkamer laten plaatsen.Het ziet er prachtig uit.Goede kwaliteit.Enorm vriendelijke mensen met vakkennis.Ze doen wat ze beloven.Hier kom ik zeker terug voor mijn toekomstige projecten in ons nieuwe huis.Ik beveel hen ook aan bij mijn vrienden!

Goede kwaliteit.Vriendelijke mensen.Doen wat ze beloven.

Ik zou niet weten wat….

Lou Cheng

Prettige ervaring met de verkoop afdeling

Prijs en kwaliteit

Iets meer voorbeelden op de website van de verschillende mogelijkheden en het verschil tussen de deuren.

Reactie Glasconcept.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
We nemen uw verbeterpunten zeker mee een gaan kijken om meer foto's op onze website te zetten.
Als u toegang heeft tot facebook of instagram kan u op onze...
Hartelijk dank voor uw review.
Als u toegang heeft tot facebook of instagram kan u op onze pagina ook veel foto's terug vinden van recente opdrachten.
Veel plezier van uw mooie stalen schuifdeur.
Het team van Glasconcept.

CHristophe

ZEER GOED

zeer goede opvolging/ goed contact / goede prijs-kwaliteit

BTW regelgeving van Belgie voor particulieren in orde brengen ref renovatie aan 6%

Nikola

Aluminium/steellook schuifdeuren

Betrokken en vriendelijke eigenaar. Heeft ons van goed advies voorzien voor een schuifdeur/scheidingswand. De schuifdeurendeuren zijn een prachtige eyecatcher geworden! Daarnaast heel functioneel,... Betrokken en vriendelijke eigenaar. Heeft ons van goed advies voorzien voor een schuifdeur/scheidingswand. De schuifdeurendeuren zijn een prachtige eyecatcher geworden! Daarnaast heel functioneel, want het geluid wordt aanzienlijk gedempt! En dat allemaal voor een vriendelijke prijs, echte toppers!

Het plaatsen bij ons was lastig ivm ontbrekende draagconstructie in plafond, maar dat is snel en vakkundig opgelost.