GJFloors

Vivien

Perfecte webshop, hoge kwaliteit en goede service.

Harlingen Staete

Super! Klantvriendelijk, pro-actief en doen wat ze beloven.

Marijke

Goede hulp bij de bestelling en zeer botte levering

BVR Wooncomfort

Top bedrijf, snelle levering vriendelijke mensen :-)

Marc Jacobs

Prima service. Telefonisch eerst alle informatie gekregen die ik nodig had. Ik had de bestelde lopers twee dagen later al in huis!

anoniem

Zeer teleurstellend.
Voornaamste reden: er zijn minder tegels geleverd dan afgesproken en betaald!
Zeer teleurstellend.
Voornaamste reden: er zijn minder tegels geleverd dan afgesproken en betaald!
Ook moest opeens de sample betaald worden terwijl op de site staat dat daar geen kosten aan verbonden zijn.
Daarbij kwam nog dat ze geprobeerd hebben verzendkosten te laten betalen, terwijl de order ruim boven het bedrag van 'gratis verzenden' kwam.
Gevraagd om specificaties van de tegel, we kregen alleen de maat, de kleur en het bestelnummer toegestuurd.
Op internet stond dat de partij xx m2 betrof, uiteindelijk bleek dit minder te zijn en daar bovenop werden er ook nog eens minder tegels geleverd dan waar we voor betaald hebben.
Een passende oplossing is niet geboden!
Wij komen nu tegels tekort, de doelen moeten dus bijgesteld worden. Volgens de medewerker moeten wij nu bewijzen dat we niet alle vloertjes kunnen bedekken met de tegels die wel geleverd zijn.
Geld terug voor de missende tegels hebben we geweigerd.

Reactie GJFloors:

Beste mevrouw Meer.
We hebben u review gelezen en willen deze graag enigzins nuanceren.
Beste mevrouw Meer.
We hebben u review gelezen en willen deze graag enigzins nuanceren.
We hebben u kosteloos een sample toegestuurd en alleen gevraagd deze voor eigen rekening aan ons te retourneren omdat het hier om een partijverkoop van een restantpartij tapijttegels gaat en wij de tegel dan weer konden toevoegen aan deze partij. Nadat u ons om specificaties van de tegels heeft gevraagd hebben wij u eerst de gegevens zoals die op onze website staan toegestuurd. Na uw reactie met daarin het verzoek om oa brandcertificering en slijtvastheid hebben wij u dezelfde dag nog alle fabrieksspecificaties toegestuurd. We hebben u van tevoren netjes gemeld dat de partij niet de op de website vermelde 340, maar 320 tegels bedroeg. U heeft toen aangegeven dat ook 320 tegels voldoende voor u was. Bij aflevering bleken er uiteindelijk 4 tegels/ 1m² in de partij te ontbreken. Wij hebben u daarvoor onze excuses aangeboden en u voorgesteld deze te crediteren of u 4 tegels van een vergelijkbare kleur toe te sturen. U heeft toen aangegeven dat u eerst wilde weten of u nu nog voldoende tegels had om in alle gewenste ruimtes te kunnen leggen, maar dat het wel 6 maanden kon duren voordat u daar mee zou beginnen. We hebben u toen nogmaals ons aanbod van vervanging /creditering gedaan, daarna hebben wij sinds 10-01-2023 niets meer vernomen. We staan nog steeds open voor een oplossing. Daarnaast vragen wij u of u deze review zou willen herzien? Met vriendelijke groeten: GJ Floors