GJFloors

Sabine Verwiel

Geweldig, een betrouwbare en zeer kundige partij!

Alblas Projects vof

Supersnelle levering. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

Paul

Ze bestaan nog … bedrijven als GJ Floors die echt iets bijzonders doen. De haak van mijn afzetkoord was defect geraakt – had niet eens gekocht bij GJ Floors – maar kreeg toch om niet een nieuwe.... Ze bestaan nog … bedrijven als GJ Floors die echt iets bijzonders doen. De haak van mijn afzetkoord was defect geraakt – had niet eens gekocht bij GJ Floors – maar kreeg toch om niet een nieuwe. Dikke pluim Boris! Top!

Mario

Duidelijke site, vragen worden snel beantwoord, snelle levering, kartonnen verpakking mag net een tandje steviger. Super klantenservice lossen kleine dingetjes s el op zonder te zeuren.

Be life

Heel goed product (tapijt dallas) en snelle levering.

Website werkt snel en makkelijk. Artikelen worden keurig ingepakt bezorgd.

Ruud

Goede ervaring, zeer goede service, was een probleem met de bezorging(ups) van het pakket, waar het bedrijf niks aan kon doen, maar hun hebben het meteen opgelost zodat ik als klant mijn spullen... Goede ervaring, zeer goede service, was een probleem met de bezorging(ups) van het pakket, waar het bedrijf niks aan kon doen, maar hun hebben het meteen opgelost zodat ik als klant mijn spullen toch nog op tijd had, zeer tevreden