GJFloors

Nazia

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en snelle bezorging super

Ai&m

Fantastisch!
Hebben er alles aan gedaan om onze levering op tijd te laten toekomen.
Hartelijk dank hiervoor! 🙏

Bullsevents

Heel erg klantvriendelijk, snel en top kwaliteit

Gemeente Knokke-Heist

Bestelling zwarte loper. Netjes geleverd met folie, oogde heel stijlvol.

Ken

Na 2 dagen van betaling nog steeds niets verzonden! Terwijl er dezelfde dag ging verzonden worden! Bestelling geplaatst om 9h in de morgen! Het pakket is zelfs nog niet eens aangemeld bij de... Na 2 dagen van betaling nog steeds niets verzonden! Terwijl er dezelfde dag ging verzonden worden! Bestelling geplaatst om 9h in de morgen! Het pakket is zelfs nog niet eens aangemeld bij de transporteur!

Reactie GJFloors:

Goedemorgen, Voor 1m en 2m breed is de levering 1-3 werkdagen.
Goedemorgen, Voor 1m en 2m breed is de levering 1-3 werkdagen.
Mocht u op werkdagen voor 12:00 uur bestellen streven wij er momenteel naar dit dezelfde dag te verzenden.Volgens de Track&Trace -code zou het pakket op maandag 19 september bij u moeten zijn afgeleverd. Gerekend vanaf uw orderdoorgave woensdag zijn de drie werkdagen van verzending dan donderdag/ vrijdag en maandag en maandag is er nu afgeleverd volgens UPS. We zouden het op prijs stellen als u op basis hiervan uw review nog zou willen wijzigen?

Eikema

We hebben hier een loper besteld voor onze bruiloft. Uitstekende kwaliteit en voor een prima prijs. Kon de bestelling afhalen, vriendelijke service en snel geregeld.