Staat (van onderhoud) van de machine(s)
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?
9.8/10

Rob

Top

Flexibele, goede service en top kwaliteit spullen

gewoon goed

Arie

Goede service en goed spul

Niet te moeilijk

Top

Rob van Loo

Prima ervaring en goed materiaal

Flexibel, snelle reactie en duidelijke afspraken over de levering/ophalen

niet veel, misschien gaten in de steigervloerdelen zodat deze makkelijker omhoog te hijsen zijn.

Reactie Gereedschapverhuur:

Bedankt voor uw terugkoppeling.
Ik snap uw punt voor wat betreft het hijsen van steigerplatformen. Maar helaas mogen we geen wijzigingen aanbrengen in de constructie.
De typegoedkeuring zal...
Bedankt voor uw terugkoppeling.
De typegoedkeuring zal vervallen en wij mogen ze dan niet meer verhuren.
Bedankt!

Arjan Van leeuwen

Geweldig ervaren zo! vriendelijk en duidelijk,uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Hier zou ik zo nogmaals huren!

Goed spul, flexibel, goede prijs

Opmerkingen

Niets op aan te merken, dik tevreden

Frank Van Rosmalen

Goed materiaal en super service

Snelle reactie, zeer flexibel

Zijn er niet

Opmerkingen

Ronald is een super gast. Hij is zeer felxibel en er valt overal wel een oplossing voor te verzinnen. Super bedrijf !!!

John van Hoornaar

Goede en snelle service.

Erg Flexibel, bouwdroger kon buiten de openingstijden op het huisadres worden afgeleverd!

Niet gevonden

Top!

Ralph

Rolsteiger gehuurd bij Gereedschapverhuur.nl. Alles prima verlopen. Wat hulp gehad bij zowel het opbouwen als afbreken van de steiger.

- Gereedschapverhuur.nl is uitstekend bereikbaar, bijvoorbeeld via chat, en reageert snel;
- Flexibel: als je geen ervaring hebt met het opbouwen van een steiger, krijg je wat hulp. Hoort normaal niet bij het huren van een steiger; je blijft zelf wel verantwoordelijk voor de opbouw van de steiger.

- Er stonden op de site geen links naar video's over hoe je de steiger moet opbouwen;
- Het verlengen van de steigerhuur zou duidelijker kunnen. Handiger zou zijn dat je 'm gewoon kunt houden totdat je 'm afmeldt;
- Ook bij het ophalen was er wat verwarring: vanwege de vakantieperiode zouden steigers ineens niet opgehaald worden, maar dat is uiteindelijk gelukkig toch gebeurd.

Geen verdere opmerkingen.

Gerrit van der Laan

Top....duidelijk en eerlijk.

Goede afspraken en goed bereikbaar

Weet niet

Topper

Ruth Benschop

Heel fijn

Goed gereedschap, flexibel in langer willen huren, vriendelijk, communicatief sterk.

Van te voren even contact opnemen met tijdstip hoe laat t gereedschap komt. Ik heb zelf gebeld en verliep prima zo, maar evt kan dat nog, zodat je weet dat t allemaal doorgaat.

Super tevreden!!!

Visser

Goede ervaring met huren campingwagentje. Vriendelijke en flexibele eigenaar

Persoonlijk, flexibel, goede prijs

Ga zo door!

Opmerkingen

Dank en tot volgend jaar!