Staat (van onderhoud) van de machine(s)
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?
9.8/10

Sam

Al een paar keer gereedschap gehuurd. Altijd prettig om zaken mee te doen en zeer goed gereedschap. Ronald reageert snel is flexibel en denkt mee. Duidelijk onderscheidend t.o.v. reguliere... Al een paar keer gereedschap gehuurd. Altijd prettig om zaken mee te doen en zeer goed gereedschap. Ronald reageert snel is flexibel en denkt mee. Duidelijk onderscheidend t.o.v. reguliere verhuurbedrijven.

Flexibel, snel, goed gereedschap.

Geen verbeterpunten

Ed

Steiger gehuurd op korte termijn. Zeer klantvriendelijk. Prima service.

Betrouwbaar. Accuraat

Peter

Ik heb bij gereedschapverhuur een steiger gehuurd en ben erg tevreden over de service. Ronald is enorm vriendelijk en behulpzaam. Communicatie en afhandeling verliepen allemaal soepel en flexibel.... Ik heb bij gereedschapverhuur een steiger gehuurd en ben erg tevreden over de service. Ronald is enorm vriendelijk en behulpzaam. Communicatie en afhandeling verliepen allemaal soepel en flexibel. Werkelijk niets te klagen.
Aanrader!

Jeroen

Ik heb een aanhangwagen gehuurd bij Gereedschapverhuur.nl Ik was zeer tevreden over de service, vriendelijkheid en de kwaliteit van de wagen. Gereedschapverhuur steekt met kop en schouders boven de... Ik heb een aanhangwagen gehuurd bij Gereedschapverhuur.nl Ik was zeer tevreden over de service, vriendelijkheid en de kwaliteit van de wagen. Gereedschapverhuur steekt met kop en schouders boven de concurrentie uit!

De prijs kwaliteitsverhouding was uitstekend! De aanhangwagen was van topkwaliteit!

Ik ben benieuwd naar het nieuwe pand

Anne

Ik heb nu al 2x iets gehuurd. Het was allemaal dik in orde. Behulpzaam, attent, goed materiaal, goed bereikbaar, alles duidelijk. Gewoon een vakman met passie voor zijn werk en altijd een goed... Ik heb nu al 2x iets gehuurd. Het was allemaal dik in orde. Behulpzaam, attent, goed materiaal, goed bereikbaar, alles duidelijk. Gewoon een vakman met passie voor zijn werk en altijd een goed humeur. Dat geeft de klusser moed.

bereikbaarheid
betaalbaar
snelle service
alles goed verzorgd met de factuur en borg en dergelijke.

Nessa

Top service!

Meegeholpen opbouw lage bezorgkosten

Marcel

Steiger werd op afgesproken tijd geleverd en mee opgebouwd door Ronald. De bedoeling was de steiger te huren voor een week, maar geheel tegen de verwachting in was de klus in 1 dag geklaard. Hoefde... Steiger werd op afgesproken tijd geleverd en mee opgebouwd door Ronald. De bedoeling was de steiger te huren voor een week, maar geheel tegen de verwachting in was de klus in 1 dag geklaard. Hoefde maar 1 dag af te rekenen en de steiger werd op verzoek dezelfde dag weer netjes opgehaald.

Steiger is van goede kwaliteit. Ronald hielp mee met opbouwen (ik ben geen ervaren steigerbouwer), hij is communicatief, servicegericht en vriendelijk.

Kan niets bedenken.

Opmerkingen

Goede ervaring!

Albert en Esmee ter Horst

Voor het eerst gespecialiseerd gereedschap gehuurd via www.gereedschapverhuur.nl
Heb telefonisch contact gezocht voor de reservering omdat ik als niet zo'n ervaren klusser wat vragen had. De eigenaar (Ronald) stelde de juiste vragen om het juiste gereedschap te verhuren. Ik heb dan ook erg veel voordeel van het gereedschap gehad. Het voldeed aan mijn verwachtingen en de prijs was uiterst scherp t.o.v. de verhuurbalies in bouwmarkten en de bekende grote verhuurders.

Goed gereedschap, compleet, uitleg bij afleveren, vlotte terugbetaling van de borg, flexibel in ophaal- en retourtijden, scherpe prijs

Opmerkingen

Het uitproberen waard !

Noëlle

Zeer goede ervaring.

Goede service. En erg flexibel.

Tim

Erg prettig bedrijf om zaken mee te doen, de eigenaar reageert snel en is flexibel, goed en net gereedschap.

flexibiliteit, prijs en kwaliteit gereedschap