8.5/10

ArtsCo

Goed opgebouwde site en voldoende info. Een snelle en goede info via mail.

Bij een product niet meer op voorraad wordt een passend en goede oplossing gevonden.

Born

Alles gut geplant.
Erstkontakt kompetent.
Versand sprach im Vorfeld alles ab.
Emailverkehr hervorragend.
Absprachen traten ein.
Keine Verbesserung möglich. Sehr gut.

E-Mail, persönlicher Kontakt, aktuelle E-Mails für den Status

Keine

Marja Nouwens- Van Kaathoven

Mijn man wilde graag een nieuwe werkplaatsinrichting voor in ons nieuwe huis. Na lang zoeken op internet kwamen we toch telkens uit bij bouwmarkttotaal. Woensdagavond heb ik als verassing een mooie... Mijn man wilde graag een nieuwe werkplaatsinrichting voor in ons nieuwe huis. Na lang zoeken op internet kwamen we toch telkens uit bij bouwmarkttotaal. Woensdagavond heb ik als verassing een mooie werkplaatsinrichting besteld en vrijdag kwamen ze de inrichting al brengen. Via de mail word je op de hoogte gehouden van de levering. Super snelle en nette service! Als we nog een keer iets moeten bestellen dan doe ik dat zeker bij bouwmarkttotaal! Ik raad het dan ook iedereen aan!

Duidelijke site, makkelijk bestellen, goede service, nette bezorging en heel goed ingepakt. Je kunt zien dat ze zorg besteden aan het leveren van de materialen.

Misschien bij het bestellen melden dat je een mail krijgt met daarin de levertijden. Ik kon dat in het begin niet vinden.

Erik Knooihuizen

Gewoon goed en degelijk.

Nee. Wel goed maar dat is wat je bij internetnedrijven verwacht tegenwoordig.

Misschien iets geliktere website. Nu wel erg degelijk.

Zeer tevreden

correct en vriendelijk

StefSchoen

Mijn kennismaking met bouwmarkt is goed bevallen. Eerst via de klantenservice die een onduidelijkheid voor mij heeft weggehaald. Daarna vlekkeloos de afhandeling van betaling tot bezorging, alles... Mijn kennismaking met bouwmarkt is goed bevallen. Eerst via de klantenservice die een onduidelijkheid voor mij heeft weggehaald. Daarna vlekkeloos de afhandeling van betaling tot bezorging, alles prima volgens afspraak!

Vlotte afhandeling met alles.

Nvt

Jansstraat33

Ultim Process

Perfekt !

Rapidité, communication !

emballage sur palette

James Robinson

Ik wil je bedanken voor een geweldige ervaring met het kopen van mijn gereedschapskist van Baumarket Land.

Ik was een beetje ongerust over het kopen van een gereedschapskist van deze...

Ik was een beetje ongerust over het kopen van een gereedschapskist van deze omvang met zo'n hoog prijskaartje, maar de uitstekende klantenservice van Danes deed me vertrouwen in hem en je bedrijf.

Toen ik de gereedschapskist oppakte, merkte ik voor het eerst hoe het werd voorbereid voor verzending, ik was onder de indruk en begon echt te geloven dat ik de juiste keuze had gemaakt.

Toen ik eenmaal thuis was en de gereedschapskist had uitgepakt, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt, de gereedschapskist is van zeer hoge kwaliteit en zeer goed gemaakt.

Ik ben erg tevreden over de manier waarop Dane voor mij als klant zorgde, hij wist waar hij het over had en wist wat de antwoorden op mijn vragen waren, hij wist hoe hij voor me moest zorgen.

Ik wil dat je weet wanneer ik winkel voor welke opslag dan ook. Ik ga eerst winkelen bij je bedrijf!

De beste klantenservice! een geweldige verzendafdeling.

Misschien een nieuw rederij gebruiken. Ik kreeg een sms-bericht waarin stond dat ik een afspraak moest maken op de dag dat ik mijn bezorging moest ontvangen. Met als gevolg dat ik mijn gereedschapskist moest ophalen

ron

Zeer snelle service en voor goede prijs kwaliteit verhouding..
Werkbank besteld € 400,- inclusief leveren.

De snelheid met leveren