Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

Zeer snelle service. Goed verpakt.

Nvt

Vatan

Bestelling en bezorging is goed en optijd

Duidelijk aangeven bijnproducten of de geld word opgeteld of aleen de biljetten

Jack'sis

GEEN, Product uitleg is duidelijk, snelle levering

VOF TEKINS TAX

Heb een biljet machine 2700 gekocht, die biljetten telt en controleert of het echt of nep is. Ik heb er een eenvoudige a4 velletje in gedaan ( geknipt op formaat van 50€ ) met een beetje glitter op... Heb een biljet machine 2700 gekocht, die biljetten telt en controleert of het echt of nep is. Ik heb er een eenvoudige a4 velletje in gedaan ( geknipt op formaat van 50€ ) met een beetje glitter op het papier en het apparaat zag dit aan voor echt geld. Daarna heb ik een email gestuurd naar geldtel.nl waarop ik een antwoord kreeg van dat is normaal. Stuur maar terug als het niet bevalt. Wat een kut bedrijf. Kom hier nooit meer wat kopen !!!

Sta achter je producten die je verkoopt inplaats van troep te verkopen!!

Reactie Geldtel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling, wij hebben inderdaad aangegeven dat u het product mag retourneren. Hierin is ook duidelijk het verschil tussen een biljettelmachine, om biljetten te tellen en de... Bedankt voor uw beoordeling, wij hebben inderdaad aangegeven dat u het product mag retourneren. Hierin is ook duidelijk het verschil tussen een biljettelmachine, om biljetten te tellen en de controle apparatuur naar voren gebracht. In uw geval gebruikt u een biljettelmachine met enkelvoudige detectie om biljetten te controleren. Wij zullen dit nimmer adviseren. Ons advies is om u vooraf duidelijk te laten informeren zodoende dat u achteraf teleurstellingen kunt voorkomen. In dit geval, als wij hadden geweten dat u geld wilde controleren, hadden wij nimmer deze biljettelmachine geadviseerd.

Rob

Kassa lade en ophang systeem gekoopt

Ophang systeem is de verkeerde maat, dit komt door het niet goed lezen van mezelf. Maar hier kan een reminder voor gegeven worden als +

Broodje Zevenaar

Keurig geregeld

N.v.t.

Veolia Water Technologies / John Vink

Positief / snel handelen en duidelijke antwoorden

x

Uitstekend geholpen door het team van Geldtel. In het weekend een offerte opgevraagd voor de aankoop van inzet kassa lades, heel keurig de eerst volgende maandag gelijk een email ontvangen.
Na...
Na uiteindelijke goedkeuring werden de lades direct de volgende dag geleverd, met een Track & Trace nummer.
In de toekomst zal ik zeker weer bij dit bedrijf bestellen.

Geen.

MNT Kwint International B.V.

Het bestellen en de levering ging snel

Bij de geleverde scanner zit totaal geen goede gebruiksaanwijzing bij.
Bij de geleverde scanner zit totaal geen goede gebruiksaanwijzing bij.
Het is onmogelijk om van de bestaande 2 velletjes met streepjescode de scanner werkend te krijgen. Dit valt echt tegen. Als wij hem niet aan de gang krijgen sturen wij hem terug.

Super producten en snelle levering

Heb ik niet