H. Boer

Prima; lekker snel

Eef Geurts

Levertijd duurde wat langer dan aangegeven, ivm corona drukte wel te begrijpen. Bij levering ontbrak bevestigings materiaal, telefonisch kontakt opgenomen, moest echter een mail sturen. Na... Levertijd duurde wat langer dan aangegeven, ivm corona drukte wel te begrijpen. Bij levering ontbrak bevestigings materiaal, telefonisch kontakt opgenomen, moest echter een mail sturen. Na herinnerings mail (dag later gestuurd) bevestiging via mail dat tourniquets via de post waren opgestuurd, dag later inderdaad ontvangen.

Vincent

Goede communicatie en producten

Erik Schriever

Bestellen en leveren prima.

LASSCHE

SNEL,ACCURAAT EN SYMPATHIEK

MB

Overzichtelijk qua webshop, snel met verzenden

R

Gewoon goed. Snelle levering ondanks de feestdagen

Nol

Werd tel op mijn vragen uitstekend en met kannis van zaken geïnformeerd mbt hetgeen ik nodig had. En hetgeen ik na hun advies had besteld, werd de volgende dag afgeleverd. Dus prima service.

Bart

Ik bestel een rond raam. Op de zendnota staat vermeld rond raam. In doos en vermelding op de verpakking. Vierkant raam. Ik stuur een mail dat het foutief is en ik krijg zelfs geen reactie?????? Bart... Ik bestel een rond raam. Op de zendnota staat vermeld rond raam. In doos en vermelding op de verpakking. Vierkant raam. Ik stuur een mail dat het foutief is en ik krijg zelfs geen reactie?????? Bart Hoedt België

Reactie Garagedeurentekoop:

Als het goed is, heeft u het juiste raam inmiddels ontvangen. We zitten we nog te wachten op het verkeerd geleverd raam, wilt u dat aub opsturen?

Jamal

Snelle levering,top