MG

Keurig op tijd geleverd. Erg jammer dat er geen bericht/track&trace van de bezorging was. De bezorger had erg veel geluk. Er was iemand thuis toen hij 10 minuten voor aankomst belde.....

wouter

Vrijdag een Marantec 260 motor besteld om onze defecte 220.2 te vervangen, zaterdag reeds geleverd. De installatie verliep vlot, enkel zat de juiste montagebeugel voor ons type rail er niet bij.... Vrijdag een Marantec 260 motor besteld om onze defecte 220.2 te vervangen, zaterdag reeds geleverd. De installatie verliep vlot, enkel zat de juiste montagebeugel voor ons type rail er niet bij. Heb deze dan maar zelf geplooid en gemaakt.

SFM

Na mondeling overleg en advies de marantec deurmotor geleverd, de rail werd nageleverd vanuit fabriek. Zeer tevreden over aflevering.

heer

Wij bestelden handzenders voor de garagedeur. Ondanks dat we bij de bestelling een keuze hadden gemaakt bij het aantal mhz, kregen we toch handzenders van de andere frequentie toegestuurd. Het... Wij bestelden handzenders voor de garagedeur. Ondanks dat we bij de bestelling een keuze hadden gemaakt bij het aantal mhz, kregen we toch handzenders van de andere frequentie toegestuurd. Het omruilen was geen probleem en is vlot opgelost. Zoals het hoort. Deze goede handzenders doen het overigens prima.

K.

Vlotte bestelling en dito levering.

Marijke

Wij zochten voor een bestaande garagedeur een vervangende afstandbediening, en werden daarbij uitstekend geholpen en kregen er ook nog een duidelijke handleiding erbij. we kunnen er nu weer zoals... Wij zochten voor een bestaande garagedeur een vervangende afstandbediening, en werden daarbij uitstekend geholpen en kregen er ook nog een duidelijke handleiding erbij. we kunnen er nu weer zoals het hoort gebruik van maken

Norbert

Goed correcte aanschrijving via mail en alles vlot verwerkt. Shapo

sandra

Snelle levering. Bij de garagedeur aandrijving ontbrak een afstandbediening. Na mailtje werd hij direct nageleverd. Top service en prima prijs/ kwaliteit verhouding

Frederik

Snelle correcte service. Als u vragen hebt , u stuurt een mailtje en deze worden direct beantwoord . Een aanraader !.

Rinie

Goede webshop duidelijk en snelle levering !