Barry

Prima. Snel verstuurd en goed ingepakt.

Ted van den Akker

Prima bedrijf, goede communicatie en vlotte levering

Sator

Eerst konden ze geen antwoord geven of mijn poort geleverd was of niet ... dan komt deze toch aan zonder electrische onderdelen om poort te bedienen , heel slechte ervaring met deze firma .

Peter

Goed en snel geleverd

A. Kostwinder

Uitstekend

Ytzen van der Wal

Top. Had een verkeerde afstandsbediening voor garagedeur besteld. Heel vriendelijk door de eigenaar te woord gestaan. Heb dezelfde dag nog de afstandsbediening kunnen ruilen.

Willem van Asselt

Mijn ervaring is zeer positief met uw bedrijf ik ben daar door een medewerker in de shop geweldig goed geholpen,hij gaf me de juiste informatie die ik nodig had over het onderdeel wat ik wilde... Mijn ervaring is zeer positief met uw bedrijf ik ben daar door een medewerker in de shop geweldig goed geholpen,hij gaf me de juiste informatie die ik nodig had over het onderdeel wat ik wilde bestellen.

Nico Verheyden

Zeer goed

Boudewijn van Rompu

Het bestelde heb ik de volgende dag ontvangen als brievenbus pakket. Ik had door een technisch probleem met iDeal twee maal betaald. Ik ontving de retourbetaling twee dagen later. goede service,... Het bestelde heb ik de volgende dag ontvangen als brievenbus pakket. Ik had door een technisch probleem met iDeal twee maal betaald. Ik ontving de retourbetaling twee dagen later. goede service, prettig bedrijf.

An Gevers

Duidelijke website. Product makkelijk terug te vinden.