Ruben

Een code bedieningspaneel voor een garagedeur besteld. Op de site stond dat hij van metaal was. Levering: plastiek!!!? Geen bevestigingsplaatje meegeleverd?? Poolse gebruiksaanwijziingen?... Een code bedieningspaneel voor een garagedeur besteld. Op de site stond dat hij van metaal was. Levering: plastiek!!!? Geen bevestigingsplaatje meegeleverd?? Poolse gebruiksaanwijziingen? Nederlandse ergens van internet af moeten halen. Blijkt het apparaat werkt niet eens?!?!! Gebeld over de klachten, maar de vrouw wist niets over de webshop en ik zou terug gebeld worden. Dat gebeurde verrassend genoeg niet. Zelf terug bellen heeft geen zijn en de terugbel-optie in het menu werkt natuurlijk ook niet. Hele slechte zaak!!!!

H

Had een afstandsbediening gekocht, bleek dat ik de verkeerde had besteld, zonder problemen geruild en zeer snel geleverd. Uitstekende service in het telefonisch contact wat ik met dit bedrijf had.

Pascale

Doet wat t beloofd

H.F.

De RVS trekveer die ik nodig had voor een mooi prijsje kunnen vinden op de site. Bestelling en betaling was eenvoudig en levering ook mooi snel.

Fiona

Perfecte service: snel geleverd en kosteloos omruilen bij een verkeerde bestelling.

Pim

Zeer een eenvoudig te bestellen en betalen zeer vlotte toezending n.l volgende dag reeds bezorgd, kortom prima.

Mevrouw

Heb er bijna 14 dagen op moeten wachten , maar was gelukkig wel het goede product, of het nou aan de post heeft gelegen of aan garage deuren.nl kan ik niet over oordelen.

Kees

De bestelling is snel en correct uitgevoerd. Bedankt.

Robert

Alles op tijd en in perfecte staat afgeleverd

Paul

Ik was mijn zender van de garagedeur kwijt geraakt en daarom direct een nieuwe besteld. Twee dagen lag de nieuwe zender al op de deurmat, in een envelop verstuurd waardoor ik niet thuis hoefde te... Ik was mijn zender van de garagedeur kwijt geraakt en daarom direct een nieuwe besteld. Twee dagen lag de nieuwe zender al op de deurmat, in een envelop verstuurd waardoor ik niet thuis hoefde te zijn om een pakketje aan te nemen. Perfect dus.