De

Alles is prima verlopen. Met dank.

VvE

Snelle levering van het bestelde.

Klant

Snelle levering, goed product, degelijke verpakking.

William

Via Internet en mooie Verano garagedeur besteld. Door de duidelijke website een passend deur kunnen vinden. Iets wat erg van belang was vanwege de weinige inbouwruimte. Na betaling duidelijk mail... Via Internet en mooie Verano garagedeur besteld. Door de duidelijke website een passend deur kunnen vinden. Iets wat erg van belang was vanwege de weinige inbouwruimte. Na betaling duidelijk mail ontvangen, en paar dagen voor de bezorging en tijdsvak. In de ochtend belde de chauffeur dat hij in plusminus een uur aanwezig zou zijn. Samen het pakket binnen gebracht. Afgelopen zaterdag de deur ingebouwd met behulp van de handleiding. Staat prachtig en bied veel meer isolatie dan de oude stalen deur.

kcm

Alles op tijd geleverd met goede beschrijving

Joop

Prima gereageerd en snel afgewikkeld

LAJ

Ik ben goed tevreden over de service en de afhandeling van mijn vragen.

Mark

Goede en duidelijke website met zeer scherpe prijzen. Snelle verzending en aflevering. Na aankoop had ik nog een vraag over een van de eigenschappen van het aangekochte toestel maar kreeg geen... Goede en duidelijke website met zeer scherpe prijzen. Snelle verzending en aflevering. Na aankoop had ik nog een vraag over een van de eigenschappen van het aangekochte toestel maar kreeg geen antwoord op mijn mail .Dit is een duidelijk minpunt.