Gabinova

stan mostrey

Prima ervaring vanaf de bestelling online tot de levering aan mijn deur. Kwalitatief product.

Kwaliteit en gebruiksgemak

Elise bouwmeester

In 1 woord Super!!!

Telefonisch goed bereikbaar.
Snel geleverd
Exact zo geleverd als aangegeven.

Mooie steenkorfschans geleverd met alles wat je nodig hebt om het zelf te monteren. Veel betere kwaliteit dan wat je op internet vanuit China krijgt toegestuurd

meedenken, service en kwaliteit

Richard

Geweldig

snelle nette communicatie en mooie producten

Jo Erens

Wij zijn zeer tevreden over het producten, een zeer goede service, en vriendelijk ik raad mensen aan om daar te kopen.Jo Erens

Service heel goed en de levering ook.

Pierre Reinders

Super

Geheel volgens afspraak nagekomen en geleverd, top.

Gunther Frederix

Bestelde goederen zijn anders voorgesteld als geleverd, 4.35 besteld 4 x 1m+ 1 x .35m geleverd.
Bestelling niet compleet. Voorspelde levertermijn (ver) overschreden.
Telefonisch contact...
Bestelling niet compleet. Voorspelde levertermijn (ver) overschreden.
Telefonisch contact gehad betreffende de levering, weinig bijgeleerd tijdens dat contact.

Site in perfect Nederlands

Reactie Gabinova:

Beste heer Frederix,
Beste heer Frederix,
Dank voor uw feedback. Korven worden altijd in secties opgedeeld van 1 meter. Dit omdat het anders niet mogelijk is om ze te leveren. De tang die niet bij de bestelling zat hebben direct de dag erop opgestuurd en levertijm was helaas iets langer ivm de feestdagen en drukte bij transporteurs. We doen altijd ons best onze klanten zo goed en vriendelijke mogelijk te woord te staan wij betreuren het dan ook dat u dit anders heeft ervaren. Wel gaan wij er vanuit dat u veel plezier zult beleven aan de geleverde korven en stenen.
Vriendelijke groet,
Team Gabinova