Gabinova

A Noorlander

Klantvriendelijk en behulpzaam. Stenen en korven zeer goede kwaliteit. Levering geheel volgens afspraak. Uurtje vantevoren telefoontje van de chauffeur.

Vooraf makkelijk telefonisch overleggen. Daarna via internet besteld.

George

Duidelijke afspraken, goede producten en snelle levering

configurator

Ronnie

Heel fijn bedrijf goed contact met ze gehad. En de producten zijn professioneel geleverd.

Levering afspraken nakomen.

Ted de Goeij

SUper service, mooi produkt, en bereid mee te denken!

Service, houden zich aan hun afspraak!

Hans lammers

Snelle levering, voldoet aan onze verwachting.

Stevig verpakt, maat korf exact goed. Niets op aan te merken.
Prijskwaliteit prima.

Verbruggen

Vrolijk bedrijf met goede service. Levering was kort en goed verzorgd. Het was gewoon top.

Perfecte levering.
Goede service.
Snelle levering.

Willem

Slecht

Reactie Gabinova:

Beste Willem,
Beste Willem,
Hartelijk dank voor uw review. Bij de levering van de haard is +/- 30 kg te weinig stenen geleverd. Heel vervelend natuurlijk. Na een mail van u hebben wij gelijk contact met u opgenomen en direct gratis per post de onbrekende stenen opgestuurd. Daarmee was het probleem gelijk opgelost. Ik wens u vele gezellige uurtje met de haard toe.
Team Gabinova

Tom

Momenteel hebben we issues met de onrondheid van de schouw uitlaat, waardoor de dubbelwandige inox schouw niet past

Vriendelijk contact met de verkoper

Reactie Gabinova:

Geachte heer Segers,
Geachte heer Segers,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben u een Blokhaard geleverd zonder onze eigen kachelpijpen. Uw zelf aangekochte kachelpijpen zijn misschien niet compatible met onze haarden. Wij hebben u direct gebeld om samen een oplossing te vinden voor uw probleem.
Na onze tips is het toch gelukt om uw kachelpijp te monteren.
Wens u veel plezier met de verhoogde Blokhaard BBQ.
Team Gabinova

Koopman

Goede website en via mail afspraak gemaakt

Website

Guido

Communicatie en levering vlot verlopen

prijs kwaliteit was goed