Gabinova

Muijrrs

Niet moeilijk doen en mee denken

Christien

Snelle.levering alles naar verwachting

Vriendelijke medewerkers

Vantomme yves

Vriendelijke chauffeur

Particulier

Schanskorven op maat naar tevredenheid geleverd.

Duidelijke website om schanskorf op maat te bestellen met bijpassende breuksteen vulmateriaal en hoeveelheid tegen een redelijke prijs.

Aankoop steenkorven

Zeer goede kwaliteit en hele mooie stenen en zeer goede klantenbediening.

Hoveniersbedrijf P. van Zeijl

handige site

Jansen

Een korf laten maken

Goede uitleg over mogelijkheden

Marc Lukkien

Erg klantvriendelijk. Ik werd regelmatig gebeld voor overleg of een statusupdate.

Communicatie, klantgerichtheid

Callens

Algemeen goed maar er werden 3 emmers te weinig stenen geleverd om de korven volledig gevuld te krijgen. Er zat heel veel zand tussen de stenen, misschien daardoor een tekort aan stenen?

korven op maat, goede begeleiding via mail en telefoon, vooraf staal opgestuurd. Service helemaal top.

Reactie Gabinova:

Geachte heer Callens,
Hartelijk dank voor uw review, leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service.
Geachte heer Callens,
Breukstenen worden in bigbags geleverd en bij aanlevering vanuit de steengroeves zit er altijd een klein percentage fijn materiaal in. In 99% van de gevallen leveren wij altijd iets extra aan breukstenen. Als u net 3 emmers stenen te kort komt kunt u contact met ons opnemen. Wij sturen deze altijd gratis na.
Team Gabinova

Particulier

Alles word op maat gemaakt

Zeer stipte levertijd