De behandeling en begeleiding die ik krijg en het vertrouwen wat ik daardoor krijg.

De therapeut neemt mij serieus, geeft goede informatie. Prettige en deskundige sfeer. Medewerker(s) zijn laagdrempelig en allen heel fijn

Prettige en een persoonlijke fysiotherapeute. Voelde zeer goed aan.

Zorgvuldig, geruststellend, perspectief biedend, stimulerend om zelf goed te blijven bewegen zonder angst. Prettige sfeer, gemoedelijk.

Brenda is een zeer betrokken fysiotherapeut. Ze stelt mensen op hun gemak, geeft voorbeelden, leeft zich uitermate goed in n de situatie en is ook van fijner werk ipv grote passen snel thuis. Een... Brenda is een zeer betrokken fysiotherapeut. Ze stelt mensen op hun gemak, geeft voorbeelden, leeft zich uitermate goed in n de situatie en is ook van fijner werk ipv grote passen snel thuis. Een praatje maken gedurende de behandeling maakt het allemaal zeer aangenaam en menselijk. Ik beveel haar zeker aan!

Super aardige lieve fysiotherapeut en hele goede hulp gehad plus goede uitleg

De fysiotherapeut wist goed waar ze het over had en legde alles wat ze ging doen aan mij uit en waarom het zou kunnen helpen. Dit vond ik erg fijn.

Jordy Halenbeek

Zeer duidelijk, vakkundig, behulpzaam en meedenken

Deskundige dame. Geeft veel informatie en tijdens de behandeling zeer oplettend dat er geen grenzen worden overschreden. Dit bevordert de kwaliteit van de trainingen en voorgang van het herstel.