Fred Honigh

De behandeling was keurig , Rik was zeer enthousiast en meegaand .

Astrid Sloot

Ik was na 1sessie van de pijn af.
Of dat nu toeval is of door de speciale bewegingen die de therapeut mij gaf.
Ik heb eigenlijk de meegekregen oefeningen voor thuis nauwelijks of...
Ik was na 1sessie van de pijn af.
Of dat nu toeval is of door de speciale bewegingen die de therapeut mij gaf.
Ik heb eigenlijk de meegekregen oefeningen voor thuis nauwelijks of helemaal niet gedaan.

Ik vond haar een open persoonlijkheid , vriendelijk, snel van begrip, meedenkend en adviserend. Ik had vertrouwen in haar, omdat ze gelijk mijn vraag begreep en daar een goed behandelvoorstel voor... Ik vond haar een open persoonlijkheid , vriendelijk, snel van begrip, meedenkend en adviserend. Ik had vertrouwen in haar, omdat ze gelijk mijn vraag begreep en daar een goed behandelvoorstel voor deed plus het samen oefenen van de oefeningen die ik thuis verder zelf moet doen. Ik kon haar ook snel bereiken. Ik heb haar als heel positief ervaren. Ook omdat ze enthousiast is en dat maakt het oefenen ook leuk en ik heb veel tips gekregen die nu en in de toekomst heel nuttig zijn.

Een goede gerichte aanpak, wordt ieder keer aangepast indien nodig

Hele aardige man.kwam zeer enthousiast over in zijn doen en laten. prima vakman.

Lucie van Vliet

Prettige sfeer en reel advies. Niets werd opgedrongen

Arjen Dijkstra

Aardige en kundige mensen met ervaring op mijn aandoening. Flexibel en mooie schone oefenzaal. Intake was professioneel en er werd serieus goed geluisterd en plan van aanpak opgesteld. De therapeut... Aardige en kundige mensen met ervaring op mijn aandoening. Flexibel en mooie schone oefenzaal. Intake was professioneel en er werd serieus goed geluisterd en plan van aanpak opgesteld. De therapeut is fijn in de omgang met een grap hier en daar.

Ik zou deze fysiotherapeut zeker aanbevelen.
Werd heel goed behandeld.
Heel aardige fysiotherapeut.