Lydian Visser

Janneke vind ik kundig, enthousiast, betrokken, vriendelijk, levendig (niet saai), neemt me serieus. Als ze iets niet weet, gaat ze het vragen. Dat heeft vertrouwen. Echt top! Een pareltje in de... Janneke vind ik kundig, enthousiast, betrokken, vriendelijk, levendig (niet saai), neemt me serieus. Als ze iets niet weet, gaat ze het vragen. Dat heeft vertrouwen. Echt top! Een pareltje in de praktijk.

G Balke

Erg fijne ervaring. Fysio is erg vriendelijk, to the point, luistert en begrijpt mij goed en neemt mij ook erg goed mee in wat er gebeurt en waarom. Ik zou hier zeker terug komen en haar ook zeker... Erg fijne ervaring. Fysio is erg vriendelijk, to the point, luistert en begrijpt mij goed en neemt mij ook erg goed mee in wat er gebeurt en waarom. Ik zou hier zeker terug komen en haar ook zeker aanbevelen.

Voor de behandeling slikte ik diclofinac om de pijn te drukken, nu weer een aantal behandelingen verder ga ik weer pijnloos door het leven :-). Ze is heel enthousiast en weet je ook nog is goed te... Voor de behandeling slikte ik diclofinac om de pijn te drukken, nu weer een aantal behandelingen verder ga ik weer pijnloos door het leven :-). Ze is heel enthousiast en weet je ook nog is goed te motiveren om echt aan de slag te gaan ondanks de pijn, met als resultaat in een paar behandelingen pijn vrij te zijn.

Menno is een vrolijke man en weet waar hij het over heeft

Omdat ik goed geholpen ben en ik zeer serieus werd behandeld. Ze waren ook erg vakkundig.

Je wordt serieus genomen. Ze hebben veel kennis en het is geen probleem om tussentijds terug te komen.

Lieve en warme fysiotherapeut die haar werk met liefde doet en goede tips geeft waar je wat mee kan.