Snel terecht. Dezelfde dag. Fysio zeer kundig en vriendelijk

Al vaker door Ted behandeld. Ted weet als geen ander de diagnose snel vast te stellen en daarmee een doeltreffende aanpak om de klachten te laten verdwijnen. Zeer deskundig en kundig.

B.J. Tibosch

Praktische, gerichte behandelingen zonder uitweidingen of poespas. Efficiënt en doelgericht

Ik kom al geruime tijd bij dezelfde fysiotherapeut, soms met tussenpozen. Ze heeft iedere keer snel geanalyseerd waar het probleem ligt, en de behandeling heeft in de meeste gevallen meteen ook... Ik kom al geruime tijd bij dezelfde fysiotherapeut, soms met tussenpozen. Ze heeft iedere keer snel geanalyseerd waar het probleem ligt, en de behandeling heeft in de meeste gevallen meteen ook resultaat. Verder vind ik haar heel prettig in de omgang en heeft ze ook aandacht voor bredere oorzaken zoals stress en andere vormen van overbelasting.

Vriendelijke therapeute die weet wat ze doet en waar ze het over heeft

Iemand die dezelfde problemen heeft als ik zal ik zeker adviseren om mijn therapeut te nemen

Fijne fysio die naar je luisterd en je echt probeert verder te helpen

Prettige 'samenwerking'. Laura luistert goed en geeft goede adviezen, reageerde snel op mails en dacht mee over evt veranderingen wb fysio.