harold koerntjes

De aandacht die beide therapeuten aan mij gaven. De snelheid waarop ik terecht kon. Dat de ene therapeut er niet verder kwam en mij doorverwees naar een collega die gespecialiseerd is mijn... De aandacht die beide therapeuten aan mij gaven. De snelheid waarop ik terecht kon. Dat de ene therapeut er niet verder kwam en mij doorverwees naar een collega die gespecialiseerd is mijn aandoening.

Karin van der Hoef

Ted is open, duidelijk en transparant. Toetst bij mij wat werkt en wat niet. Helpt me steeds weer vooruit en ik krijg duidelijke instructies wat ik zelf kan doen

Klachten na aantal behandelingen een heel eind over. nu zelf optrainen dan zijn we weer goed mobiel

Ivo Hoogland

Voor het eerst dat ik een fysio heb, die breder kijkt dan een spiergroep. Dry needling, pijnmanagement, echo’s, coaching op bewegingsleer, manueel, ga zo maar door. Ik rijd met plezier van Eindhoven... Voor het eerst dat ik een fysio heb, die breder kijkt dan een spiergroep. Dry needling, pijnmanagement, echo’s, coaching op bewegingsleer, manueel, ga zo maar door. Ik rijd met plezier van Eindhoven naar deze gast(en). In mijn geval Ted. Mijn voorliefde voor tekst- en uitleg wordt overigens ook in voorzien.

Krijn Spaas

Mijn fysiotherapeut was Ilse. Ilse kon net wat diepgaandere antwoorden geven op mijn vragen (en die had ik nogal veel). Ik ben samen met Ilse een traject aangegaan van ongeveer 8 maanden. Ik had het... Mijn fysiotherapeut was Ilse. Ilse kon net wat diepgaandere antwoorden geven op mijn vragen (en die had ik nogal veel). Ik ben samen met Ilse een traject aangegaan van ongeveer 8 maanden. Ik had het gevoel dat ik serieus werd genomen en iedere keer als ik Ilse weer zag gingen we samen gas geven. Ze dacht meer dan goed met mij mee en intern heeft ze ook geprobeerd dat mijn vragen telkens werden beantwoord door degene met het meeste verstand van het desbetreffende onderwerp!

Er werd goed naar mij geluisterd en de klacht waar ik voor kwam is opgelost alleen er zijn meer problemen aan de hand en de fysiotherapeut heeft mij ook doorverwezen. Ilse is zeker een goede... Er werd goed naar mij geluisterd en de klacht waar ik voor kwam is opgelost alleen er zijn meer problemen aan de hand en de fysiotherapeut heeft mij ook doorverwezen. Ilse is zeker een goede fysiotherapeut

Neemt mij serieus. Is duidelijk en to the point.