B.J. Tibosch

Praktische, gerichte behandelingen zonder uitweidingen of poespas. Efficiënt en doelgericht

Ik kom al geruime tijd bij dezelfde fysiotherapeut, soms met tussenpozen. Ze heeft iedere keer snel geanalyseerd waar het probleem ligt, en de behandeling heeft in de meeste gevallen meteen ook... Ik kom al geruime tijd bij dezelfde fysiotherapeut, soms met tussenpozen. Ze heeft iedere keer snel geanalyseerd waar het probleem ligt, en de behandeling heeft in de meeste gevallen meteen ook resultaat. Verder vind ik haar heel prettig in de omgang en heeft ze ook aandacht voor bredere oorzaken zoals stress en andere vormen van overbelasting.

Vriendelijke therapeute die weet wat ze doet en waar ze het over heeft

Iemand die dezelfde problemen heeft als ik zal ik zeker adviseren om mijn therapeut te nemen

Fijne fysio die naar je luisterd en je echt probeert verder te helpen

Prettige 'samenwerking'. Laura luistert goed en geeft goede adviezen, reageerde snel op mails en dacht mee over evt veranderingen wb fysio.

Patrick Van den broek

Goede afspraak. Duidelijk en per mail bevestigd. Op tijd nog een mail voor de afspraak. En altijd mee denkend en lange brede openingstijden. Altijd netjes optijd weinig tot geen uitloop. Luisterend... Goede afspraak. Duidelijk en per mail bevestigd. Op tijd nog een mail voor de afspraak. En altijd mee denkend en lange brede openingstijden. Altijd netjes optijd weinig tot geen uitloop. Luisterend en goede afstemming op behandeling. Zijn er op gebrand om het juisten aan te pakken. En hebben altijd de juiste persoon in huis om je te helpen.

Het was een langdurig traject waarin steeds een goede afstemming was van eventuele klachten, maar vooral ook hoe we verantwoord konden toe werken naar herstel.

E.M.W. Bekers Scheepers

Ik heb veel vertrouwen in haar . Ze bespreek en informeert me goed over de behandelling. Ze lost de problemen niet op omdat dat niet kan maar het verergerd zich niet. En heel erg belangrijk ik ga... Ik heb veel vertrouwen in haar . Ze bespreek en informeert me goed over de behandelling. Ze lost de problemen niet op omdat dat niet kan maar het verergerd zich niet. En heel erg belangrijk ik ga graag naar haar toe.

Hij heeft me al vaker behandeld en kent mijn klachten en neemt dat mee in de behandeling