Oefeningen gehad die er echt toe doen! nam mijn klachten serieus , gaf goede adviezen , heel professioneel en vriendelijk, positief!
Kon erg goed luisteren en switchte vloeiend toen er een...
Kon erg goed luisteren en switchte vloeiend toen er een andere blessure belangrijker werd.

Tijmen luisterde goed naar mij. Hij dacht goed na hoe mij te behandelen. Deskundig in het zetten van de drynailding naalden.

Gabriele Hoffmann

Ik voelde mij serieus genomen met mijn klachten en hij heeft ook geduld met gehad met mijn ongeduld.

Gabriele Hoffmann

Mijn fysiotherapeut was uiterst kundig en wist exact wat hij moest doen om mij van mijn klachten af te helpen. En tevens een heel aardig en toegankelijk persoon.

Tijmen is een hele goede fysiotherapeut en heel spontaan hij verstaat zijn vak goed en luistert goed geen verkeerd woord over hem volgende keer mocht ik weer klachten hebben vraag ik naar tijmen... Tijmen is een hele goede fysiotherapeut en heel spontaan hij verstaat zijn vak goed en luistert goed geen verkeerd woord over hem volgende keer mocht ik weer klachten hebben vraag ik naar tijmen leenders fijne dag vriendelijke groetjes reina