Enza

Was duidelijk

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review, Enza! Fijn dat je goed geholpen bent :) Fijne dag!

Magna

Makkelijk en snel. Ik had natuurlijk kunnen bellen, maar dit ging prima en nog belangrijker, ik heb snel een afspraak kunnen maken!

Reactie Fysio Utrecht:

Super dat je zo een positieve ervaring hebt gehad en snel een afspraak kon maken! We wensen je succes met je behandelingen en danken je voor de review :)

Sanjay

Whatsapp was de menselijke reactie vrij laat, maar toen heb ik telefonisch contact gezocht. Ben zeer vriendelijk geholpen en heb mijn eerste afspraak kunnen inplannen.

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn dat je uiteindelijk goed gejolpen bent :). Hele fijne dag en succes met je behandelingen!

Henri Oostendorp

Via whatsapp, ging redelijk snel. Alleen uiteindelijke afspraak duurt wel lang

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de tips, Henri! Die zullen we zeker meenemen. Fijne avond :)

Natasja van schaik

Fijn gesprek en duidelijke informatie verstrekking

Reactie Fysio Utrecht:

Goed te horen, bedankt voor je review,
Groet Bram.

Ab van Urk

Goed, snel alleen voortaan betere routebeschrijving

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review, Ab! Ook bedankt voor de feedback we zullen dit meenemen :)

thomas

Fantastisch, ik belde en kon direct dezelfde dag terecht (dat is misschien toeval, maar toch). De behandeling door Kirsten was heel goed: ze legt alles goed uit en heb meteen het idee dat mijn... Fantastisch, ik belde en kon direct dezelfde dag terecht (dat is misschien toeval, maar toch). De behandeling door Kirsten was heel goed: ze legt alles goed uit en heb meteen het idee dat mijn probleem begrepen werd.

Reactie Fysio Utrecht:

Geweldig om te horen, veel dank!

Femke

Snelle en vriendelijke reactie

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de positieve review!

Johnny

Het helpt goed

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Dank voor de positieve review!

Riet lutters

Prima werd netjes behandeld