Rien Tomassen

Ik ben tevreden ze heeft goed gekeken waar ik zo snel mogelijk terecht kon
Dus tevreden over het gesprek

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de review!

Stijlaart

Is prima gegaan

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn om te horen, bedankt voor je review!
Groet,
Bram

Tolis

Makkelijk en vlot. Werd netjes teruggebeld en de afspraak was snel gemaakt.

Reactie Fysio Utrecht:

Wat fijn om te weten dat je goed geholpen bent en ook nog eens snel terecht kon! Bedankt voor de review, Tolis. We wensen je nog een sprankelend weekend!

Thea Janssen Luijten

Moet afwachten. heb voor deze fysio gekozen omdat hij specialist is voor mensen met hart klachten. Was 2 j geleden bij hem en hij heeft me toen verkeerd behandeld

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review en veel succes met je herstel, Thea!

Casper Uithoven

Prima en duidelijk geholpen.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review, Casper!

sanne

Fijn gesprek

Reactie Fysio Utrecht:

Mooi dat je een prettig gesprek hebt gehad én ook nog eens een goede fysio hebt gevonden! Dubbel zo fijn :) We wensen je veel succes met je herstel en voor nu nog een prettige dag.

Ouafila

Ben tot nu toe nooit ergens zó snel geholpen!

Reactie Fysio Utrecht:

Van een speedy service, naar hopelijk een speedy recovery! Daar maken we werk van :) Bedankt voor de mooie review, Ouafila. We wensen je nog een fijne dag.

Sandra Schipperijn

Het telefonische contact was zeer goed, er werd goed geluisterd en mee gedacht. Veel moeite werd er gedaan om mij te helpen. Zeer content mee, mogen vele een voorbeeld aan nemen.

Reactie Fysio Utrecht:

Hartstikke bedankt voor de mooie review, Sandra! Wat zijn wij blij met nog een tevreden klant! We wensen je veel sterkte met je behandelingsproces en voor nu: een sprankelend weekend.

M. Ati

Bedankt voor de review!

Sandra

Heel prettig!

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt, fijn om te horen!
Groet,
Bram