Ingrid

Prima te woord gestaan en snel een afspraak kunnen maken

Reactie Fysio Utrecht:

Dankjewel voor je positieve feedback Ingrid!

Nicole Pieterse

Via WhatsApp, prima en vriendelijk geholpen!

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je fijne feedback!

Arnoud

Hartelijk en vriendelijk

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je review Arnoud, deze wordt erg gewaardeerd! Groet, Bram.

Marionvanharen33@gmail.com

Heel erg goed vlot en keurig netjes.

Reactie Fysio Utrecht:

Hoi Marion! Super fijn dat je zo goed geholpen bent. Bedankt voor de review :)

trias

Prima, af en oe duurde antwoord geven een beetje lang,, maar dat geldt even hard voor mij. het was zelfs fijn dat er relaxed over dagen iets besproken kon worden omdat er opeens iets tussen kwam. ik... Prima, af en oe duurde antwoord geven een beetje lang,, maar dat geldt even hard voor mij. het was zelfs fijn dat er relaxed over dagen iets besproken kon worden omdat er opeens iets tussen kwam. ik ben meerdere malen herrinert. top geregeld

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn dat je zo goed geholpen bent! Succes met de behandelingen en nog een mooie dag toegewenst :)

Ellen

Prima, jammer dat het in 2 stappen is maar ben snel geholpen

ans kaptijn

Hallo. Mijn ervaring was dat er bij jullie iets mis was en dat ik daar door 2 x alles heb moeten doorgeven en ook dat ik gebeld zou worden binnen een half uur dus niet .Na dat ik zelf gebeld heb de... Hallo. Mijn ervaring was dat er bij jullie iets mis was en dat ik daar door 2 x alles heb moeten doorgeven en ook dat ik gebeld zou worden binnen een half uur dus niet .Na dat ik zelf gebeld heb de 2 x dus, is het goed ge gaan. En is er door jullie terug gebeld na 3 kwartier.En is er een afspraak gemaakt.Maandag om *-2 uur .Gr, Ans.

Jan de Boer

Goed, maar klachten dubbel moeten invoeren.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de feedback, Jan!