Cathy Timmer

Afspraak snel en eenvoudig

Reactie Fysio Haarlem:

Hey Cathy! Mooi dat je snel en makkelijk een afspraak kon krijgen. Fijne avond alvast :)

D. Tuinstra

Gesprek verliep vriendelijk en duidelijk.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor de positieve review. We wensen u een prettige week :)

Ton Ridder

Deskundige en plezierige begeleiding

Reactie Fysio Haarlem:

Dag Ton! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! We danken je voor de review en wensen je een fijne dag.

J van Roon

Ik werd snel en vakkundig geholpen.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor de goede review! Fijn dat wij konden helpen!

W.n. Moeke

Eerste afspraak voor intake. Aan gekomen op afspraak is er niemand. Afspraak bevestiging na gekeken klopte . Op gebeld krijg ik bandje te horen dat ik me telefoon nr achter moet laten en terug... Eerste afspraak voor intake. Aan gekomen op afspraak is er niemand. Afspraak bevestiging na gekeken klopte . Op gebeld krijg ik bandje te horen dat ik me telefoon nr achter moet laten en terug gebeld wordt . Dat gebeurt wel netjes binnen twintig minuten. Ik verteld dat ik voor dichte deur sta. Gebeld maar niemand is er. Even in de wacht krijg ik via haar dat fysio wel nieuwe afspraak wil maken. Nou sorry is minste wat gezegd kan worden maar dat ook niet. Dus ook geen nieuwe afspraak. Geen aanrader dus.

Marie Herget

Afspraak met een zeer vriendelijke vrouw gemaakt !

Reactie Fysio Haarlem:

Dag Marie! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. We danken je voor de positieve review en wensen je een prettige avond :)

Brigitte

Prima, professioneel

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review! Groet, Bram.

Mirjam Knibbe

Prima geholpen

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review! Groet, Bram.

Jos Hooreman

Heel vriendelijk en meewerkend.

Reactie Fysio Haarlem:

Wij zijn super blij dat je zo een fijne ervaring hebt gehad, Jos :) Bedankt voor de review!

Bas

Ik zou vanochtend mijn eerste afspraak hebben bij de praktijk op de Konninginneweg. Daar was men niet op de hoogte bleek na 20 min. wachten. Onverrichter zake naar huis. Vrijdag a.s. nieuwe poging.