Dedy

Goed!

C.M.Bosboom

Het is zeer klantonvriendelijk en frustrerend om een receptioniste aan de telefoon te krijgen die alleen maar het adres van de klant aan een praktijkadres kan koppelen. Ze heeft geen idee welke... Het is zeer klantonvriendelijk en frustrerend om een receptioniste aan de telefoon te krijgen die alleen maar het adres van de klant aan een praktijkadres kan koppelen. Ze heeft geen idee welke specialismen in de praktijk werken. Ik zoek een goede masseur, maar geen idee of ik die tref op mijn eerste afspraak. Overigens deed ze haar werk vriendelijk, maar meer kennis van zaken zou mij enorm geholpen hebben.

E

Heel fijn informatief gesprek gehad over de kosten en lokaties van behandeling en fysiotherapeuten. Heel duidelijk en begripvol! Goed gevoel bij deze praktijk, ik kijk uit naar de eerste afspraak.

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! Super om te horen dat je ook nog eens uitkijkt naar de eerste behandeling, dat moet goed komen :) Heel veel succes! Bedankt voor de review en... Wat fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! Super om te horen dat je ook nog eens uitkijkt naar de eerste behandeling, dat moet goed komen :) Heel veel succes! Bedankt voor de review en nog een fijne dag toegewenst. Geniet van het weer :)

Paul Groenewegen

Schouderpijn meteen een stuk minder, helemaal top!

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn dat je klachten verminderd zijn, bedankt voor de review!

Astrid

Telefonisch goed bereikbaar

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review Astrid! We stellen het zeer op prijs :)

paul

Zeer duidelijke uitleg en snel een afspraak kunnen maken

Reactie Fysio Haarlem:

Ah, wat fijn dat je zo goed geholpen bent, Paul! Bedankt voor de review :)

Nieuwland

Prettig contact, afspraak zo gemaakt en niet te ver weg.

van Soest

Door de telefoon werd er beleefd geantwoord, er is goed overleg geweest over de klachten en de afspraak mogelijkheid.

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor de review :)

Vervoort

Correcte afhandeling

Willeke Farrington

Het contact was voor het maken van een afspraak. Dat verliep naar wens. Er was snel plaatst, de volgende dag al.

Reactie Fysio Haarlem:

Hoi Willeke! Fijn dat je zo goed geholpen bent en zelfs al de volgende dag terecht kon. Thanks voor de review :)